30 Mac 2011

agak-agak la kan, laki aku ada gaya jadi bapak dak??? ngeh3


dulu, dak kecik nie mana mau kat laki aku.....ari sabtu baru nie, aku kena jadik babysitter lagi untuk anak-anakku....so, ingatkan si kecik nie dah x mo kat sesapa, tapi dah makin ok la pulak aku tengok.... gud job imanina, gud job...nanti acaq dah ada bb dah xleh dah nak ngasuh hampa..... tetiba terasa sayu di situ....T_T



agak-agak la kan, laki aku nie ada gaya jadi bapak budak dak? ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 aku bagi si tecik tonet nie lena....abang dia, si Haziq dah lama dah pie men kat playground bawah umah tue...kalau dak, tak lena la budak kecik nie abang dia dok bising...

ouh, masa nie aku tengah study....esok tue ada TEST n QUIZ....tepaksa la selak buku jugak...kang tatau nak jawab hapa lak kan....tengok-tengok laki aku pie baring sebelah si kecik nie....aku saja la suh dia tengok-tengokkan, aku nak study....alih-alih laki aku pon lena skali...siap tumpang bantal tu yang tak tahan tue.....suweeeeetttt kan....ade gaya jadi bapak dak???  ;)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


see....suweeet kan....imanina dah leh duduk....senang ja letak ataih katil...laki aku dah macam ape ja dok acan dak kecik nie.....tak gelak pon....tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


dia dah gelak.....gud job abang...len kali leh wat lagi lawak-lawak itu....muahahahahahaha
agak-agak, ada gaya jadi bapak dak????  ;)
comei ah budak tenet nie....dah pandai merangkak, pandai nak 'mengemas' umah, pandai makan dengan jayanya, pandai itu ini dah....

rindu la pulak nak gomoi...tunggu acaq abeh final nie na, kita pie jalan-jalan...yiehhhhaaaaa


agak-agak aku ada gaya jadi mak budak dak  =)


5 ulasan :

SNM berkata...

Gaya dah ada....hahahaha!!!

shah berkata...

blog walking....follow me...jgn lupe click my churb2...=)

zulhusna berkata...

Yanfie : muahahahaha...gaya harusla ada, kan3....reti ngan tak tu je tak tawu.... :)

Shah : ouh, dah ada blog baru...blog lama dilupakan la eh

shah berkata...

aah...lupekan yang lama...

akula peminat setia belog akoo & kamo000...hehehe

kindergartenlibrary berkata...

comelnya dak tu !