23 Mac 2011

aku dah tadak weeken yang menarik wat sementara waktu :(

* ini adalah post 3 ari lepas....baru sempat update...harap maklum *


x sempat okeh nak kodek2 pesbuk n berblogwalking.....cian aku...tiap2 ari,tiap2 weeken ada ja keja skolah yang menimbun...minggu nie lagi la, siap test n kena antaq esaimen bagai....LETIH
huwaaaaaaaaaaaa..... ;(

kadang-kadang tu terasa jugak nak give up, tapi sayang....dah mula, kang stop memang aku x sambung dah....hehehehe

kalau pikiaqkan letih tu, suma orang orang letih..suma orang ada alasan senirik xmo sambung study time qeja nie....tambah dah kawen, ada anak bagai...aku ni kira syukur lagi la sebab baby cuma leh wat perangai kungfu kid, tendang-tendang, siku-siku, suma dalam perot nie ja ha......
kalau dah keluaq nanti, mau menangis aku....huhuhu
memang apak ko la kena jage ye baby ye....
pasni apak ko dah xleh lepak malam lelama la....muahahahahaha

tapi siyes
aku cam dah xdak sosial life lanie
weeken ja ngadap buku n u
laki aku nak ajak pie sana sini pon aku tamau
ajak teman pie futsal pon aku tamau
tengok wayang kadang-kadang ja mau
teman gunting rambut pon aku xmau ikot
nak pie lepak2, jejalan pon aku xmau
halasan???
ayang ada keja
ayang ada esaimen
ayang nak study, ada kuiz
ayang study x abeh gie, ada test minggu nie
see
barang bb pon x sempat nak cari
semalam pegi jugak la survey2 kat manjaku
mana nak tau kot2 aku nanti dah x larat nak pie tawaf kat sogo, cari kat manjaku dah la
laki aku dok wat ketaq pala nak beli stroller
aku malas nak layan
muahahahahaha

oh ya
beg baby dah sampai petang tadi
thanx ya to.............sape ntah nama, aku lupa...muahahahaha
bukan dapat free
beli
tapi cepat gak la sampai
xdak aku kempunan nak tengok beg baby nie
nk tengok ke beg tue???
comeiiii
siyes tak tipu
hehehehehehe

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




yang nie tempat letak pensel aka pencil box....eh silap2...ni tempat boh botol ayaq....
aku rasa anak aku tak guna kot....leh wat pencil box pie class nie.... >_<




hat ni pulak beg nombot 2....sederhana besaq...bleh la takat nak boh pampers n baju....tu pon bilangan yg terhad...kalau bebanyak satgi dah xleh nak sumbat

ha, hat yang bawah tue paling besaq....dapat skali ngan pelapik untuk salin pampers....aku lupa nak snap...tapi plastik pelapik besa ja....


suma ni RM50....okeh kan, 4 dlm 1....
sapa rasa berminat, sila la cari orang yang juai nie, ada kat pesbuk aku..
pepandai la kodek no
aku malas nak on pesbuk, nanti kelaut
keja belambak nie
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan :