08 Mac 2011

~selamat hari WANITA~

yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
SELAMAT HARI WANITA YANG KE - 100
tq info dari hot fm, kalau dak aku pon tatau yg arini ari wanita....keh3
sejak-sejak nak bergelar ibu nie, terasa naluri kewanitaan semakin menyerlah + mendalam....hahahahahahakkkktuih....ayat cam hammmpehhhhhhh
walaupon ada orang cakap kat aku ' la, ingatkan budak tadika mana pakai baju mengandung'....i rela okeh
itu menandakan aku masih muda belia....hahahaha
ada jugak caller dari luar call opis, 'eh, u nie cik ke puan'....aku jawab 'puan'....'suara macam muda lagi'....
wah, ko ingat puan nie orang tua2 je ke????
kecik ati orang yang belom kawen....hohohohoho
tapi tu kan 1st impression, wateva la....jgn ko cakap, 'eh u ni tak kawen lagi tapi suara mcm makcik-makcik'...hat tu tamau na....kang aku hempok tepon....hahahaha
ok la, saja ja nak mencarut mengarut kat sini pepagi nie....
tadak benda pon
idea dah kelaut
btw,

~selamat hari wanita kepada para wanita diluar sana termasuk diriku ini~
- kerana dirimu begitu berharga -

(^ ___________________________________________ ^)

2 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

suka bace blog nie. dia punya utaqha pekat. hee;)))

zulhusna berkata...

TQ cik wawa....ni la anak kedah sejati...hahaha