08 Mac 2011

trilogi cinta

kepada kakak-kakak, makcik-makcik, mak-mak, adik-adik...yang mana rasa tak dak qeja malam-malam....meh aku suggest satu cerita yang bakal meruntun ati jiwa dan lawa......aku yang baru tengok 3-4 episod baru-baru nie pon kadang tersentuh dek kalbu dengan cerita tersebut...hohohoho

~TRILOGI CINTA~


penah baca novel kat atas nie???? novel sharifah abu salem

aku penah....aku ni kan hover sikit....bila baca novel nie, aku mula mengadaptasi cerita dlm novel tue ke dalam hidup aku.....bongosss kan....siap leh marah pakwe (masa tu I tak kawen lagi, masih muda belia...hahahah) aku sebab terikut-ikut kisah dlm novel tue.....bergenang ayaq mata nie tok sah cakap la....selak selai nangis, selak selai nangis   T________________T
sedih ooooooo
hover nak mammmmmmmm kan???? hahahaha

ha, kalau nak tau...cita nie ada setiap ari Ahad - Selasa, pukui 10 malam kat TV 1....aku mula2 tatau trilogi cinta nie cita apa, tengok kak aku ada post kat pesbuk...tu pon aku x amek peduli...then bila si abang nara ada announce kat beautifulnara, baru aku tau
cita nie ka sebenaqnya....rugi tak tengok...rugi-rugi 100000x rugi


pelakon-pelakon dlm cita nie yang aku rasa boleh blah, rosyam noor, fauziah ghous nie kira ok la sbb dia kena bawak watak gadis kampung, lemah lembut, si Dunia Anita tu aku salute....memang menjadik la watak menggoda dia tu, sampai aku nek nyampah.....bleh adik ipaq ngan slumber masuk bilik kakak dia??? maksud aku siap nak tolong tutup tingkap, alih-alih pie lena atas katil kakak + abg ipaq dia.....pastu leh pulak abg ipaq dia (rosyam noor nie la) nak kuaq bilik dia leh dok tahan-tahan kat pintu????....
helloooooo, adik & kak aku dok 1 umah skali ngan aku....kalau depa berani wat mcm tue, memang makan helmet la....jgn sampai blk kampung mak pon tak kenai tu anak dia sebab kena blasah sudah la....hahahahahaha ~tengok, kan aku dh hover~  ;)
pastu yang aku lagi xleh blah sorang mamat nie, apa nama ntah, yang aku tau dia jadik adik ipaq rosyam nor...dok kalut nk jadi CEO bagai, muka tadak tanjak pon...huh, sangat xleh blah!!!!.badrul tu  ok lagi la walaupon belakon mcm kaku sikit....

so, jangan lupa ye mokcik-mokcik, kakak-kakak, adik-adik....meh la besila ramai-ramai depan tv malam nie, pukui 10 kat TV1
bagi yang rasa ada hot tamper tahap gaban, sila biarkan tangan anda kosong sebab aku takot ada pulak TV yang meletop kena baling ngan menatang tue...(mana tau kot hover cam aku gak bila tengok si SEHA mlm nie)

Tiada ulasan :