18 Mac 2011

MeReMpIT....JOMMM!!!

hoye2....lama dah haku x merempit....kalau merempet pon dekat2 ni ja, setakat nak pie kedai depan nie, dak pon nak pie makan....tu pon dekat2 ja
tapi arini, haku merempit dari opis....muahahahaha...ini adalah disebabkan aku dah terdesak nak kena pie bank, n laki aku tersangatlah bizi sampai x dan nak tukaq amik qeta....xpa, I paham....mulalah misi aku mencari helmet....thanx for sepot sebab bagi haku pinjam helmet hang.... =)

dah lama tak merempit jejauh nie...al-maklumlah, dah berbadan dua katakan....lenguh pinggang gak kot....tapi kalau nampak lubang or jalan x rata, laki aku bawak slow ja la....cumaaaaa, time balik tue.....awan nano yang cerah bertukar menjadi otromen golap....mak aiiiii, xdan sampai opis dah tisk tisk tisk ayaq ujan kena tang muka....so, patah balik umah, tukaq qeta...laki aku bawak laju nak mammmmm....aku kat blakang nie dah risau...yela, bukan setakat risau kat aku ja....risau kat bb nie ha.....tapi alhamdulillah, suma selamat...dan aku selamat sampai kat opis jugak...

masa nak nek opis, da sorang kakak opis teguq...
'husna, bahaya la kamu nek moto tengah mengandung mcm nie..
dah macam-macam Kak Dah dengaq pasal orang mengandung nek moto,
takut Kak Dah.....mau melambung ka....pasni tak yah dah la nek moto'
aku????? senyap....tak terkata apa
betoi jugak no...tapi dah 6 bulan ++...dulu masa 3-4 bulan, skali pon x penah sebab aku kan penah guguq sebelom nie...jadi yang second pregnancy nie aku n laki aku jadik lebih berwaspadalah sikit....sayang la, kalau tak aku dah ada baby bulan 1 ritue g...tapi kita hanya merancang, ingat tue.... ;)

jadi maknanya, tak yah la ye bagi ibu-ibu yang mengandung kat luaq sana ikot jejak aku....malang kan tak berbau....kalau berbau pon, takot xdan nak elak...
tapi kan, kalau dekat2 ja xleh ka????
wah, ada ati jugak tu nak nek moto...muahahahaha


Tiada ulasan :