04 Mac 2011

lagik2 pasal baju....

my peberet baju dolu, kini dan selamanya............

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 ahaaaaaaaaaaa...... nie la baju peberet.....rasa cam pas bangun tidoq, mandi, pastu nak pakai baju nie balik......hahahahahaha

terasa kewl, slesa gilaaaaa babas, nak wat apa pon senang, nak bergerak lagi senang, xdak sekat2 kat perot dan sebagainya....  :)

kalau la pie opis leh pakai baju nie, akula org petama yg ari2 angkut baju nie ja pakai pie opis....hahahahaha, hover kan.....keh3

tapi memang siyes aku sukak!!!!

ada 4 lai ja kat aku, mcm nak tambah koleksi lagi....xyah nak beli yg mahai, kat p.mlm belambak....(aku kan maha kede.....hik3)

oh ya.....aku masih tercari-cari baju yang sesuai utk diriku ini dikala nak pie pejabat...
any suggestion??? aku dh tak larat nk ulang pakai baju kurung yg semakin mengetat sana sini...
aku dah tak larat asyik nak pakai skirt itam + blouse peknen...
aku sedang mencari maxi utk ibu mengandung
da sapa2 tau kat mana yang ada maxi chumel2 gitew???
plz let me know
carik kat jusco x dak pon
asik blouse ja
ka aku yg tak nampak???
hehehe

jap, leh pie opis pakai cenggini tak


gila vouge...konpom laki aku suh tukaq punya
hahahahahaha

4 ulasan :

w.a.w.a berkata...

kurang lebeh ja un baju peberet hg ngn yg nie...cuma yg nie vogue lebih la kan? apa kata baju peberet hg tue tambah sket ngn labuci, pakai p keja...hehehe

zulhusna berkata...

hahahaha....hg tolong jait labuci kat baju peberet aku tue leh???? nti aku byq upah kat hang... =)

AvicEaNNa berkata...

hek elleh un..perut dok boyot..nk pakai bj bersatin plak..hahaha..nmpk perut hg ja nnt..xnmpak pun ke'vogue'kan baju 2...huhu

zulhusna berkata...

tu la, aku dah tatau nak pakai baju apa nie....tolonnnggggggggggggggggg....asyik baju yg sama ja dok ulang...
aku try cari maxi, tp x jumpak2 pon...hg tau kat mana leh cari??? hg kan geng mak2 budak, mana tau kot penah tau bab keibuan nie ka.....keh3