04 April 2011

xdak cerita

cerita ini sepatotnya dipost pada sabtu aritu tapi aku lupa...huanghuanghuang


saja ja gatai tangan nak menaip arini....
tengah betulkan lidah untuk present meeting esok....kena present in english la katakan, tu yang beriya ja mengasah lidah...muahahahaha

eh, tadi aku saja ja tengok ulangan KEMUNCAK IMAM MUDA
bila sengsorang dok depan tibi, layan pulak cita cenggitu
tetiba ja terdetik kat ati
'sejuk perut aku kalau anak yang aku kandungkan nie bila besaq jadi salah sorang macam depa nie'
tengok tadi pon aku dah sebak....T_T
haku kan hover
tetambah lak bebadan dua cenggini, aura kehoveran kesensitipan tu amat tinggi oooooo
now
dah masuk 7 bulan
barang baby dah ada yang sedia
ada lagi yang belom
untuk list apak baby, 1 pon belom dibeli...ish3
kang aku dah teberanak baru nak cari ka apaknya oiiiii
bila aku bising, kesian la pulak nengok 
bila tak bising, nampak pulak dia x ready nak pie beli
ish, xleh jadi nie
tunggu sat, bagi abeh final dulu
tak beli jugak memang sakit la
hehehehehehe
garang dak???


keh3

Tiada ulasan :