15 Mac 2011

'yang, nak sandwich'

ayat nie la wat aku panaih ati ja semalam....baru nak bukak buku dah terjerit-jerit nak sandwich....bila cakap x larat, nak study, mula la beletiaq....'janji nak buat, nie xmau...xpa, abang tolong'....sila tengok jam kat dinding, pukul berapa ye kawan-kawan yang laki I nie mintak sandwich????

12.30 pagi

berbulu ja aku...tapi memang aku dah janji nak buatkan sandwich pon....baru sangat makan nasik, aku malas la...lagipun aku nie bila dah melayan cita Trilogi Cinta, pastu ingat nak masuk study je la....laki aku pas aku tengok cita tue, dia kalut nak tengok Khurafat....aku kan xleh tengok, dia halau aku masuk bilik....dia tengok cita tue ngan kak aku....huhuhu

abeh ja cita Khurafat dan-dan masuk bilik mintak sandwich...hadoiiii la....letih aku nak melayan, bangun jugak la masuk dapoq....naseb baik laki aku tolong jugak, setakat potong sosej tue leh la bagi...hat len aku tak harap....hehehehe

ketung ketang ketung ketang kat dapoq....at last, siap....sementara nak siap tue, laki aku dah 3 keping roti dia balun....perot jenama pa pon x tau la...naseb bek la mintak sandwich ja, kalau mintak hat len, memang dan-dan aku wat-wat lena....muahahahaha

tu je la aku nak beletiaq....harap anda dapat bersabar dengan karenah pasangan masing-masing ye....bagi yang belom kawen, harap bersedia dari segi fizikal & mental....
tapi seronok ooooo kawen....sapa kawen lambat memang rugi la...hahahahaha

3 ulasan :

GiGi_ChAnTiq berkata...

akak!! sy nak sandwich..hehehhehe

zulhusna berkata...

GiGi_ChAnTia = buleh2, mai la umah...ada sikit gie dlm freezer tue....hehehe

Miss_Yanfie (,")(",) berkata...

Dear.....got you!!!

Hahaha.. Ciannya kat dia!! Tula nasib si isteri, kena memenuhi keinginan suami. Tabahkan hati yer mommy.. hahaha ♥