30 Mac 2011

kena geget hantu???

hooooo, panas + berkuap nak mammmm umah aku semalam....gilossss...aku tengah study, berpeluh-peluh....tengok jam dah koi dua....still panas...tengok laki aku, sat pusing kiri  sat pusing kanan...dia pon panas....setel keja, terus 'abg, jom tidoq depan tv...panas la'....dia dan-dan bangun.....siyes tak tahan....ni yang wat aura nak pasang hekon lagi melambung-lambung tahap tera nie...tapi bukan haku la nak pasang, laki haku...dalam list aku tadak hekon bagai nie ye....dok nak beli barang baby n decorate umah je...tu pon tak kesampaian lagi.... T_T

haaaa, masa aku tengah study tue....aku ternampak.....hurmmmm, musykil jugak menatang apa yang geget aku sampai lebam kat paha nie...xpa, teruskan wat qeja....then saja tengok lagi....ouhhh, ada 2 tempat yang lebam rupanya....
dalam ati terus cakap, 'bila masa la hantu ni mai gigit aku'......

penah dengaq dak pasal benda nie???? aku ni tatau la gigit hantu bagai nie betoi ka dak....tapi kalau bangun tidoq, tup-tup tengok kat body tu ade je lebam dua tempat, orang cakap hantu geget.....hantu geget tu means dia hisap darah kita ka ha???
aku penah gak tengok cita seram-seram nie.....ada orang 'membela', bagi hantu dia isap darah kat ibu jari kaki....betoi eh ada cmtu??? tapi aku tadak la membela apa pon...bela laki aku ja la....hehehehe

hurmmmmm, musykil2...maybe sebab aku lena tak baca doa kot no..men buat kuak lentang ja....konon protes kat laki aku tak mo ikot permintaan aku....
mau tak nya, bebai dia tamau pie cari barang baby, aku terus lena....dari koi 9 malam sampai pagi....muahahahahahahahaha
kan dah kena geget hantu
padan muko den
>__<
tapi kemarin lik qeja terus pie cari
baru leh semile cenggini

*_______________________________________________*

Tiada ulasan :