02 Julai 2013

tensi mak!!!

Assalamualaikum semua...... ;)

dah masuk bulan Julai....dah 23 Syaaban hari nie....tambah tolak dalam seminggu lagi la nak posa...makna kata lagi seminggu jugak aku akan final exam....huarghhhh, bace buku tak lagi....hurmmmmmmm

aku masih lagi confuse.....nak masuk waktu bekerja pukul berapa sebenarnya.....aku dulu dah selesa masuk 8.30 pagi, balik 5.30 petang *hanya KL dan Putrajaya saja yang ada waktu pejabat cam nie* .....tup-tup dapat memo dari sekolah Haiqal suruh pick up anak at least pukul 5.30 petang...time tu ntah aku baru nak puch card kot....so, kena tukar waktu qeja aku la nampak gayanya.....masuk hari nie, dah 2 hari aku try nak masuk 7.30 pagi...tapi 2-2 hari punch pukul 7.39 pagi....acaner tu??? kalau aku masuk pukul 8 pon ok....tapi pukul 5 baru balik....budak opis aku cakap, kalau bulan posa, memang hazab la nak que keluar dari kawasan Kompleks D nie, berjam-jam...semua pakat kalut nak balik awal....abeh tu, asyik lambat ja....dah lambat satu hal....qeta pulak banyak kalau keluar awal....orang kalut nak hantar anak sekolah...pagi tadi aku dah terlepas 3 kali lampu hijau....still tak sampai2 kat sekolah Haiqal...padahal selalu 5 minit je ha aku dah sampai...huhuhuhu...tensi mak okeh, tensi

tengok lah esok pulak macam mana...kalau asyik lambat ja, kang aku masuk jugak la pukul 5...Haiqal tu aku terpaksa la wat muka tebal ambik kat teacher


Tiada ulasan :