09 Julai 2013

Sembang tengahari

Assalamualaikum semua....

hari nie aku cuti....buat persiapan untuk exam Khamis nanti....minggu nie saja ada 2 paper....jadiknye kenelah setelkan ape2 yang patot yang terhutang dengan lecturer dan sebagainya.....mood nak study dah datang...tapi bila terbaca komen-komen pasal  sorang budak yang buat video sempena hari ke 7 depa bercouple....aku cari gak kat youtube, tapi tak dak pun....pastu ternampak kat fb....aku pun layan pie la sat....budak tu comei....tapi video dia comot...hahahaha..tapi aku salute la, dia terer buat video selang-selang gambar camtu, aku tak reti pon....hahahaha...aku nak share kat sini pun macam tak sampai hati...tapi aku tak leh tahan nak tergelak....hahahahahahahahahahahahahahahaha

ko ada video macam nie bagi kat pakwe masa kapel dulu??? eh, aku ade...hahahaha...cam harommmm...tapi bukan video aku wish cenggini lah...video ntah apa-apa ja...bukan aku buat, bekas pakwe dulu yang buat...kalau laki aku dapat tau, matiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkk...hahahahaha

ni la bezanya dulu dan sekarang kan.....matang dengan idok matang....kesian kat budak tu pun ada....kemain janji ngan pakwe, belum tentu kawen adik oiiii....hahahahahaha...budak-budak nama pon....tapi ok la tu....adik cute tu berjaya menggegarkan Malaysia dengan videonya....ko ade????

*sambung gelak terbahak-bahak*

SALAM RAMADHAN SEMUA

Tiada ulasan :