02 Julai 2013

7 meat wonder dominos

orang cakap, kalau tension-tension nie cepat lapaq....eh??? yela tu...aku tak tension pun lapaq, kalau tension pon lapaq....pastu terus teringat semalam ada order Dominos.....sedap...aku ambik yang nie :-


gila meleleh cheese dia....dulu aku tak penah pun rasa nak order dominos....tapi sejak-sejak hati mulut tekak dah terpaut dengan kesedapan 7 meat wonder ni, asal malas masak ja, ni lah aku 'masak' dari jauh....ekekekeke....sedap gilos....kat tengah tu penuh cheese, kat tepi pulak rangup krup krap krup krap....laki aku pon puji sedap...dulu kalau aku cakap nak order dominos, terus reject....asyik order piza PHD je....lani dah lain....cer terai cer terai....kalau sedap, meh share ngan aku...kalau tak sedap, jangan cakap aku yang bagi idea nie....muahahahaha

Tiada ulasan :