29 Julai 2013

kisah duit raya



kisah duit raya lah sangat kan......tak dak kisah-kisah pun....cuma nak cakap aku tengah masukkan duit raya untuk anak-anak buah aku yang makin bertambah bak cendawan tumbuh lepas hujan tue....dah masuk duit, kena tulis nama....kalau tak tulis, kang aku lupa......pastu jangan mak pak dia mai claim sudah la....muahahahaha

macam besa, budak-budak bukan leh pegang duit banyak-banyak....lima hengget dah cukup......kalau dah masuk sekolah menengah, baru Mak Chaq up kan skit jadik 6 hengget...eh??? hahahaha......

gigih aku drive cooper aku pagi-pagi pie beratoq kat Maybank.....dan kegigihan aku berbaloi....dapat jugak duit raya 5 hengget baru....yippppaaaaaaa....untuk anak buah yang dah besaq, note pun makin besaq....untuk adik-adik yang tak qeja lagi, macam besa dah kena letak sebelah....untuk anak buah sebelah suami, nanti tunggu Pak Su bagi eh....Mak Su boleh bagi yang kecik-kecik je  T________T

dah, sambung buat qeja...al-maklumlah, bos dah start cuti....nak ambik 10 malam terakhir katanya.....tq bos untuk duit raya tu....saya bagi kat anak-anak saya je lah  ;)

Tiada ulasan :