16 Julai 2013

Menu berbuka dan sahur

perlu ke nak share semua benda??? ah, biarlah....makanan je pun....ekekekeke
semalam planning nak berbuka kat Black Canyon, tapi bila nak reserve table, die cakap kena sampai 6.30 petang kat sana....aku mintak delay sikit pukul 6.40...depa tak jamin ada table ke tak...so tak yah la....laki aku pun tak sampai rumah lagi time tu....terus batalkan niat nak makan luaq, tapi laki aku pulak dah tanya kat Perantau ada table ke tak....ada lagi, so on....makan kat Perantau Hill je lah











tu je makan....kuew teow untuk anak-anak tapi depa tak makan pun...dok pulun fries...bawah nie menu sahur.....






gigih aku bangun 2.30 pagi masak.....budak-budak bangun awal, terpaksa la aku bangun jugak melayan....haish....dah tertelan telan telan ayaq liuq tengok udang nie....dapnyeeeeee

dah jom balik


kang jalan jem

babai

Tiada ulasan :