14 Februari 2014

Wonderful Day

Alhamdulillah....Jumaat datang....penghulu segala hari....
Hari nie result exam dah keluar.....even tak la gempak mana pun, tapi syukur....lulus dengan jayanya....muahahahaha
Takut sebenarnya.....sebab aku tau masa aku tengah exam hari tu, banyak sangat dugaan....laki sakit, anak aku kena hantar merata....semua jadi serba tak kena....bila tengok result, alhamdulillah....tak dak yang kantoi...malah naik sikit pointer dari sem lepas....  T_T

Exam kali nie pulak laki aku tolong bacakan Yassin....patut la macam senang je nak jawab walaupun jawapan tu salah...bahahahaha...tengkiu papa....tapi kan, bila dengar result adik aku yang study kat UTM tu....huiiii, kemain segan aku.....dah 3 sem kot, pointer tak penah bawah dari 3.5...tiap-tiap sem dia sapu Dean List....pastu pointer plak 3.7-3.8...pulun gila....hahahaha...ok la tu kan....kalau aku pulun cam dia, kompom senang-senang je dapat result macam tu....ni asal ada kuiz ja, nak bawak toyol....asal ada test ja, mintak open book....macam mana nak berjaya....eh tapi kan....aku rasa, sejak-sejak dah jadi senior ni.....meniru adalah wajib bagi budak PJJ...kalau dak, kelaut lah result.....hahahaha *jangan buat aksi ini di Dewan Exam hokei....kena tangkap aku tak tanggung*


Tiada ulasan :