18 Februari 2014

Haiqal's new look!!!!

Weekend lepas, tak pie mana pun.....niat nak pie rumah kak aku kat Kajang....tapi sebelum tu nak pie basuh qeta dulu.....rimas aku, dengan maruku sana sini, dengan pasir, dengan segala mak nenek cap jari dalam qeta tu....sakit mata....mau tak mau, kena basuh jugak....luar dalam......Papa pulak ajak keluar nak gunting rambut area opis dia kat Cheras....aku on je lah, sebab kat situ banyak car wash...

Dah hantar qeta, tunggu papa gunting rambut dulu dekat salon Schwarzkopf, Bandar Tasik Permaisuri....sebelah opis je pun ha....pastu tengok rambut Haiqal, sejak-sejak papa bagi botak, dah tak gunting rambut tu....time kering memang la nampak ala-ala korean....kalau time basah, nak sikat pie school pun aku tak tau nak buat gaya macam mana...pastu aku tanya amoi tu, nak gunting rambut budak boleh??? *habis la Haiqal...bhahahaha*


see....rambut dah nak tutup mata....tak tengok belakang telinga lagi....aku nak gunting setakat bagi pendek je la....ni dah alang-alang kat kedai, tadahkan sekali kepala Haiqal...hikhikhikhik



Muka pasrah kena paksa...dia kat mulut ja tak mau...tapi bila kena gunting, senyap je pun....tak de la macam kena sawan ke, nak meraung guling-guling....cool je ha



tapi tau dak sebab apa Haiqal nampak cool???
sebabnya ni ha....mama kena pangku....dengan mama-mama sekali kena balut....kalau dak,ingat dia mau sangat ka....susah ooo ini budak




and the latest of Haiqal

-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa






dah tak jambu sangat dah.....muka budak nakal je ni....tak leh jadi kepop dah la....nyesal pulak aku potong rambut dia...erkkkkkk


Tiada ulasan :