17 Februari 2014

Nasyid by meow

video

Aku tak tau sapa hantaq video nie...ka Haiqal download....tapi tak mungkin, tengok dah ada ja kat dalam video list.....konpius sat...hehehe

dah dengaq ke? cute gila sora kucing nie....hahahaha....aku ingat lagi, masa zaman aku berpantang kat Zara.....antara ubat nak bagi Haiqal tidoq malam adalah app 'Talking Babsy Baby'....Tiap-tiap malam sebelum tidoq, ni la ubat dia....kucing tu kan akan ajuk apa kita cakap....kalau kita selawat, dia ikut selawat sekali...sedap pulak tu sora dia....tapi kucing kaler kuning tu la...comel lagi dari kucing di atas...muahahaha

Tiada ulasan :