24 Februari 2014

Semester baru

Nampaknya....hari-hari rilex hujung minggu sedang menghampiri sisa-sisa je ha......tadi dah  register sem baru.....tapi tak settle lagi...ada course yang pending.....aku bab register ni aku suka.....kadang kalau aku tak sempat nak buat, kawan-kawan tolong registerkan......ai kan anjer...hikhik...

InsyaAllah, hujung bulan 3 macam tu la, aku dah start kelas....dah tak leh merewang macam selalu dah la...ni asal weekend, ada ja idea aku nak merayap....tapi akhir-akhir nie, sejak laki aku tak sihat, makin merosot pulak tahap merayap aku....muahahahaha....tapi kan, adik aku yang praktikal tu ada kat rumah...kalau laki aku tak mau bawak ka....tak mau ikut ka, aku pie ngan adik aku je la....especially kalau malam hujung minggu....dah macam agenda wajib pulak bawak budak-budak main....bukan jauh pun....dekat padang depan Maybank tu ja....tapi singgah Dataran Putrajaya dulu beli belon....nak main dekat dataran tu memang tak la....ramai gila orang...kalah jemaah dalam masjid....sakit pulak ati aku....dari bersesak nak parking pun susah, baik aku blah main dekat padang tu...

Minggu lepas bawak bola, pastu hilang....Haiqal la main dengan kawan-kawan baru....pastu bapak budak tu keluarkan belon yang besar tu....dok main celup-celup air sabun, pastu lupa bola ntah ke mana...cari punya cari, dah tak jumpa...memang aku wakafkan dekat Perbadanan je lah kalau depa jumpa.....so, moral of the story, no ball after this....singgah beli belon....boleh la main sejam...pastu bila tengok anak-anak dah penat, jom balik...penat main, cepat sikit depa lena...ekekekeke

Sem ni register untuk praktikal....Alhamdulillah, dah masuk sem 7....ada 2 sem je lagi...suka sangat....T_____T

dan tak lupa juga kepada penaja yuran study aku.....Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)....sangat-sangat membantu dan meringankan perbelanjaan aku dalam meneruskan pembelajaran selama nie....InsyaAllah, aku cuba untuk dapatkan keputusan yang terbaik  ;)

Tiada ulasan :