11 Februari 2014

Breakfast today



My breakfast today......semalam buat makaroni goreng kat anak-anak....terpedas sikit...Haiqal memang tak makan la kalau macam tu....Zara semua dia balun, asyik dok 'srrr srrr srrr' tahan pedas....muahahahaha...yang pizza tu beli dekat Aeon Big....dah selesai masuk perot  ;)

Bos cuti hari nie...tak sihat....so boleh la aku nak setelkan keja apa yang patut...baru nak catchup cara PA lama kat sini....memang 100% aku tak leh ikut tapi aku akan buat yang terbaik...gittewwwww




Semalam pie Aeon Big, sempat lagi beli nie....baby carrot.....elok untuk mata....beli untuk laki aku.....makan sehari 3 biji....basuh elok-elok, selawat 3 kali, selawat syifa' 3 kali....pastu makan je lah.....tak yah gatai tangan nak buang kulit....makan je cenggitu.....aku tak try lagi....suh laki aku dulu....semoga dengan ikhtiar dan usaha nie, Dia dengar rayuan hamba-Nya....kannn

Tiada ulasan :