24 Februari 2014

Set Tilam Kelambu

Aku ni dulu pernah la beli barang baby kat satu blog nie.....pastu aku subscribe ke apa ntah.....asal ada barang baru ja, blog ni akan emel kat emel aku....macam tadi, aku dapat pasal set tilam kelambu....makin maju kan dunia la nie....buat aku terasa nak beli....tapi tak dak baby la pulak kat rumah aku...nak beli simpan, memang menambah kesemakan dalam rumah tu adalah.....jadiknya, usha-usha sudah....






tengok tu......tilam sekali dengan kelambu.....aku dulu beli hat payung tu ja....mai time malam jenuh mencari duduk kat mana...aku lupa....kadang Haiqal main....Zara punya pakai hat Haiqal dulu....memang turun-termurun la pakai selagi tak rosak....hahaha



ha....ni aku punya.....time ni aku kat kampung....pantang dekat Zara....bukan Zara yang guna, Haiqal yang guna....siap terkeluar dari kelambu lagi....muahahahaha

Kalau ada rezeki tambah baby, boleh la beli....ouh ya...bagi sapa-sapa yang berminat, boleh usha-usha kat page nie eh mypermatahati.com




Tiada ulasan :