12 Februari 2014

Bye bye Azma

Hoiii dah berhabuk  punya cita.....banyak sangat halangan aku nak duduk tercongok depan PC nak hapdate...ni bulan lepas punya cerita....muahahahaha....aku tengah cuti exam time nie....tetiba ja si Azma kalut ajak gathering....aku ok je, al maklumlah, tengah cuti.....pastu hangkut semua lepak Alamanda....mana lagi kalau bukan Black Canyon, tempat peberet....hehehehehe

Sembang punya sembang....rupa-rupanya Azma dapat tukar balik Ipoh....Alhamdulillah, dekat dengan anak dia...kalau dak, asal cuti ja, cabut balik Ipoh....weekend ja, cabut balik Ipoh....demi anak tersayang.....letih wei nak ulang alik balik kampung nie sebenarnya....ni bila dah dapat tukar, syukur....cuma aku la dah tak dak geng nak lepak lunch....kadang aku bosan tak dak member nak makan, dia la aku roger....lepak sesama...ni dah tak dak geng la nampak gayanya....tapi lately, asal lunch ja aku balik rumah...masak....laki aku kan tak sihat, so kena balik masak....special sikit la bila bini masak ni kan even masak sup ja...hehehehe



bye-bye Azma....we already miss tu lalink
muka hepi.....hepi sangat dapat tukar....dah bertahun dia tunggu  ;)

macam biasa, tak dak gambaq makanan itu namanya bukan blog akudankamoo....hehe



tomyam



nasi goreng




spageti Nasrah


Roti C.Nin....diet ibu mengandung



Mine....kat rumah dok pulun study, so kena isi perot sikit....hehehehehe



Sharing is caring....isi udang...sedap jugak...nama dia aku dah lupa



us

Ni la geng rumah sewa....ingat lagi, 1st time lepak sini aku tengah pregnantkan Haiqal....time ni Nasrah dengan C.Nin dah anak sorang....ni ntah kali ke berapa ntah kami lepak sama-sama....tapi kali ke2 lepak Black Canyon....time ni C.nin pregnant anak ke 3....Ida pun baru pregnant anak ke 2....selang setaon kot....hohohoho...tahniah kawan-kawan....taon ni aku dapat anak menakan baru lagi la....yipppaaaaaaa!!!

untuk Azma, selamat jalan....hanya jarak yang memisahkan kita namun kita tetap dekat di hati...cewahhhh...hahahaha....semoga success kat tempat baru...kalau rindu aku, hang rojer-rojer la...kalau turun KL pun roger jugak...kot-kot boleh melepak sesama....really miss u friend  ;(

Sebenarnya, dia la kawan baik aku dari zaman poli dulu.....masa aku ada scandal ngan budak poli, dia la dok tolong cover line dari pakwe aku...muahahaha...pastu kalau nak beli barang ka, dia la orang aku akan ajak sebab dia boleh pinjam moto Pak tam dia....kami merempit pie Kangaq....pastu lepak makan kat kedai Mak Ngah dia....penah ja weekend aku pie tidoq rumah tok dia.....nak dating punya pasal....hahahaha....

Pastu dah qeja, duduk rumah sewa sama-sama....pie jalan-jalan sama-sama....suka duka ceria semua sama-sama...dah kawin, still keep in touch....aku tolong hang, hang tolong aku...sampai la dah dapat tukar.....tengkiu azma...untuk segalanya....hang memang terbaik lah walaupun gila-gila  T_____________T

Tiada ulasan :