14 Februari 2014

Seafood Restaurant Putrajaya

Semalam kan ulangtahun ke 4 perkahwinan aku ngan laki aku.....balik tu aku ajak makan kat luar....dah ler laki aku boleh buat tak tau....wish tak, apa pun tak....bila aku wish kat pesbuk, baru tau nak like.....ni baru tahun ke 4 dah lupa....cuba bayangkan untuk 10 tahun akan datang  T_______T

Mula-mula aku nak je ajak pie Pullman again....tapi bila tengok jam dah pukul 9 malam, sangat rugi nak pie tempat mahal macam tu....cari je la tempat yang boleh serve ala carte....disebabkan aku jadik driver semalam, so kena ikut aku lah!!! hahaha....pie tak jauh, Seafood Restaurant Putrajaya je....dekat Taman Botani...dekat sangat dengan rumah  ;)




muka eksaited tengok fish....banyak gila.....kalau aku tau kat sini ada ikan banyak cenggini, aku tak pie Aquaria....bawak mai sini ja.....pree!!! bhahaha



apa la yang depa dok tengok khusyuk sangat tu....apa pun, semoga hubungan adik-beradik nie berkekalan, bahagia sampai Jannah  ;)



nie shark fin....sedap....berebut Zara dengan Haiqal makan.....aku gak tak sempat....dah ler sempat snap sekeping nie ja.....hat lain tarak....suma lapaq, tak dan nak tangkap gambar....hikhikhik




kami

Papa, luv u.....walaupun kadang-kadang sakit ati dengan perangai poyo tu, tapi ayang tetap terima abang seadanya....abang kan imam ayang.....dunia akhirat....semoga kita bahagia kekal selamanya....untuk Zara & Haiqal, kalau mama dan papa dah tak dak nanti, jangan lupa selitkan doa untuk kami berdua....mudah-mudahan kita bertemu jua disana....insyaAllah....*teremosi pulak*  tiskkk

Tiada ulasan :