26 Februari 2014

Aurat Ketika Bersalin versi 2

Ingat tak lagi minggu lepas aku ada share pasal benda nie....bukan share pun, aku suh tengok Semanis Kurma...Malam tu ada perbincangan pasal aurat ketika bersalin....kannnnnnnn....aku tengok....aku dapat input.....Ahli panel yang hadir adalah Dr Harlina Halizah Siraj.....sorang lagi Ustaz..aku dah lupa apa nama Ustaz tu.....

Apa yang aku perasan, pendekatan yang ahli panel tu agak berbeza....sorang guna pendekatan dari segi profesyen perubatan....sorang lagi guna dari segi hukum agama....tapi bila disatukan, ada kesepakatan disitu....nak cakap banyak pun tak guna, sebab kang tersalah bagi info, aku pulak yang kena.....ngeh3

Dan tadi, aku perasan....ada satu page yang kongsikan jugak perkara yang sama.....tajuk 'Sejauh mana dibenar melihat aurat dalam perubatan'.....mungkin boleh menambahkan pengetahuan kawan-kawan sekalian....dan mungkin jugak boleh membeli penjelasan yang lebih clear bagi perkara-perkara yang masih tak dapat dipastikan kesahihannya....boleh klik page ni eh sejauh-mana-dibenar-melihat-aurat-dalam-perubatan

Selamat Membaca

*credit to : feryco.com

Tiada ulasan :