18 Februari 2014

Kari Laksa


Tadi turun pie cafe....aku selalu kalau turun bukan waktu lunch hour, aku turun sorang-sorang ja....dalam kepala dok pikir-pikir nak makan apa eh....nasik aku tak mau sebab kat opis baru nie, pantri dia tak dak sinki....malas la aku nak keluar masuk pie toilet.....so cari makanan yang boleh makan guna sudu...

Tengok kuew teow goreng....tengok kuih....terlintas jugak kat hati nak makan laksa....tapi macam malas la pulak sebab pagi-pagi makan laksa, angin tak pasal-pasal.....so aku beli mee kari....dah terbayang kerang bagai...yummmehhh

Pastu kan...bila aku bukak polistren tengok laksa....bukan mee....OMG....laksa makan ngan kuah kari???  boleyyyyy laaaaaaa....takan nak turun balik semata-mata nak tukar laksa dengan mee....memang takkkkkk la...haishhhh, memang bukan rezeki aku nak makan mee la macam nie


sedap jugak....tapi dah start sakit-sakit perot.....adehhhh


Tiada ulasan :