25 Februari 2014

JAKIM Mall

Ehemmmmmmm.....hari nie gaji kan.....patot ler semua senyum sampai ke telinge......masyukkkkk!!!

aku dulu, kat tempat lama *tingkat bawah ni je pun*....view bilik aku adalah tasik, Alamanda, perumahan area P16.....cantik....lawa ja....kadang nampak helang dok terbang....kadang nampak bangau putih terbang....dok main kat pulau kecik tengah tasik.....kalau hari hujan, gelap kemain.....takut aku....Nauzubillah

tapi kan....kat tempat baru, view aku dah lain.....bertentang dengan JAKIM.....nampak keta lalu-lalang kat bawah....yang paling penting, nampak JAKIM Mall dari tempat aku....Yippaaaaa!!!!


tengok tu ha....telekung bersidai kat JAKIM Mall....biasanya, minggu gaji memang akan ada jualan la kat situ....memang penuh la....pukul 12.30 tengahari pun kadang ada yang dah terpacak beli barang....hehehehe...aku ni, sejak dua menjak nie, memang dapat tahan nafsu membeli....ntah, banyak komitmen lain kot...Alamanda tu pun dah lama aku tak pie....pie setakat nak pos barang ja....kesian hidup aku kan...hahahahaha....chill okeh....chill..... 

Tiada ulasan :