27 Disember 2010

ntah....

pagi-pagi isnin ni dah wat aku rasa serabot.....
bukan serabot memikirkan hal suami, bukan serabot memikirkan hal family, tapi serabot memikirkan hal tempat keja.....
ouh, sangat serabot....
bila opis dah mula wat rombakan, ada la manusia yang akan tercampak ke sana sini
ini tidak terkecuali aku, okeh....
aku konpom kena ikot bos, bos pie mana, aku kena ikot...
tapi bila ada cita aku nak kena jaga bos baru, aku dah mula x sedap ati...
bapa banyak bos aku nak kena tukar dalam tempoh 3 taon nie???
sangat serabot...
tengah pikiaq, nak kena kemas barang ka dak?
kalau kemas barang, aku nak letak mana barang-barang tu?
dah tu, aku ni tatau lagi nasib mcm mana, bos baru or bos yang sama?
tempat baru or tempat yang sama?
ishhhh...nebes okeh....bukan nebes, serabot ya amat dah nie.....
bos pulak cuti seminggu, dah xleh nak discuss mane tempat aku akan kena campak....huhuhuhu
bos, help me....

Tiada ulasan :