01 Disember 2010

WINDU my EX-HOUSEMATE.......

tetiba ja aku teringat kat kawan-kawan lama....pendek kata, tetiba plak rashe miss muah2 kat depa....hehehehe...geli kan dengaq..hahahaha...betoi, aku x tipu.....saja kodek2 gambaq tadi, hat mana ada kat aku....memang mish giler lah kat depa nie.....cik nin, nasrah, ida & azma....mizz u oll lah....  :))))))


bila dah mish muah2, apa kata aku share detik2 kami 1 bumbung, sampai la dah x dak bumbung....hahahahah...gilossss


sebelum tue, aku cuma nak luahkan rasa aku sepanjang hidop membujang dengan geng-geng nie....kalau dolu2 masa tyme study(study kat poly), cik nin bukanlah salah seorang geng aku...malah memang jaoh terkuaq untuk dimasukkan dalam geng sebab geng aku ni ayu-ayu gitu, geng dia plak geng KASUT TUMIT TINGGI & MEKAP TEBAL....hahahahahaha


Nasrah pulak memang roommate aku dari poly lagik....jadik, ada la keserasian antara kami berdua.....dari dia bujang, sampai la dia kawen, suma dok ngan aku....kira aku tau jugak la perjalanan idop dia cam mana walaupon x semua....


Ida, mai keja kat sini baru kami rapat....dolu2 masa kat poly, dia geng lain...tapi selalu jugak la mai lepak kat bilik aku, tidoq kat bilik kalau roommate dia balik kampung....seorang yang agak sensitif dan nak tau semua hal....hahahaha


Azma.....dari sem 1 aku bleh kata agak baik jugak ngan dia....aku kalau nak kuaq pie kangaq ka arau ka, konpom dia orang 1st aku cari sebab dia ada transpot baeeeeeeekkkk punya....moto pak tam dia kot....nak dijadikan cita pulak, mak bapak dia memang asal perlis, jadi tok ngan pak n mak menakan dia semua menetap kat perlis tue la.....aku nie jenis muka xtau malu sket, bila dia ajak pie umah tok dia, aku sapu ja.....dia jugak la antara orang tengah aku aka orang penting aku masa aku tengah hangat-hangat taik ayam bechinta bagai nak gila masa study dulu...hehehehe


asyik dok cita ja dari tadi, hampa nak kenai dak depa hat mana satu??? banyak gambaq nie....sat na, bagi hampa kenai depa.....


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ni la KAMI....dari kiri, cepat jalan!!!....eh, bukan....dari kiri : nasrah, azma, aku yang chomei, ida & c.nin....
(gambaq nie ambik masa celebrate my besday kat KFC...depa wat seprais gitew...tq na)

my besday cake....dolu, tak mampu nak beli SR...kek kat carefour pon dah kira shedap giler lah.....nak masuk SR ni sipi-sipi ja....leh lalu nengok orang makan je la...huhuhu


nie Ida & C.nin....time ni pie mana pon kami nek bus ja, yela baru qeja la katakan...hat tu ja mampu, bas 5 kupang....kesian kat kami...kan3....


saja bergedik santai sebelom balik umah....ni kat depan Alamanda...


Time nie kan (rujuk gambaq kat atas)....leh kata semua single kecuali aku...aku kan chomei gedik terlebih dari hat len, jadinye aku jela yang ada pakwes....keh3


Next pictures :-



muka sememeh...semua keletihan akibat berjoging yang teramat dahsyat...pecaya??? xmau pecaya sudah...

ohhh...lupa nak cita....yang baju merah tue adalah K.Ita.....dolu2, masa 1st time dapat keja, aku duduk umah tu dengan nasrah ja + K.Ita nie.....Ida n C.nin plak dok umah lain, tapi x jauh la dari umah aku.....nak dijadikan cita pulak, time kami masuk nie si Azma plak x masuk keja g....dia rajin study, tambah lagi 1 sem...kami semua dah malas, tu yang masok keja awai....hehehehehehe


tengok la muka kami yang cun-melecun nie...harap anda x muntah okeh...



kami ber4....azma pulun study....
mahap la yer....gambaq kurang memuaskan...baru qeja. henpon suma cikai2 ja.....muka pon x nampak...tapi apa yang pasti, kami semua CUN MELETOPSSSS....POM POM POM

teman sejati.....kat opis lama aku yang chantek kau memang debOMMMM


tolong!!!!!!! ada orang nak tembak....padan muka hampa, aku jugak yang selamat sebab xdak dalam gambaq....hahahahahahaha.....
(time nie still xdak qeta....kami semua menumpang belas ehsan kak ita yang ajak pie alamanda.....tq k.ita...kalau idok, nek bus jugak la jawabnya....hohohohoho)


Ha, time nie cita Bat Man kot...kan, tu bat man kan kat belakang tue....

okeh, still maintain cun ......cayalah....

Bulan berganti bulan, hari berganti hari....maka Azma pon dah abeh study...nah, terimalah possing maut dari kami!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 nampak dak? dah senja...aku nampak azma ja...hehehe...tapi tu semua dulu....lani badan dia dh bershape, dah kurus gitewww....tahniah ye azma....hahahahahaha

 ohhhhh....c.nin peluk azma.....azma pulak buat-buat tarik napas, xmau bagi nampak dia punya tummy yg comel itu.....jangan marah haaaaaaa
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 dan ini aku...dulu paha aku kecik ja, badan pon kecik, kaki pon kecik...segala-galanya kecik....kecik molek....tapi sekarang????? ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....i wanna my shape back.....


Bila dah masuk setaon keja....semua pakat-pakat dah ada buah ati....aku maintain, still buah ati yang sama.....semua dah bz dengan kehidupan baru....tapi masih lagi sempat berjumpa dengan kawan-kawan masa study dulu yang datang melawat kami di teratak bak bungalow at presint 11 ini....

dalam gambaq nie cuma ada Ida, aku n Nasrah....c.nin ngan azma pie mana pon tatau....aku x hengat dah....yang tepi tu, Zue n Na....depa ni still study, wat degree kat Uitm Shah Alam....depa x macam kami, MATA DUITAN....depa masih mementingkan pelajaran...kami nie dah malas nak hadap buku...


lagi pict maut depan Masjid Putra...skali ada paip ayaq daaaa....spoilt ja....

********************************************************************************************************

Majlis konvokesyen yang sangat bermakna....

suweeeet je kan kami nie????? erkkkkk, geli tekak.....

dan kami masih berlima

sehari sebelum konvo.....aku n nasrah

 kami berlima tetap sehati n sejiwa memakai baju kaler pepel.....hehehehehehe

malam sebelum konvo....kami kuaq makan ramai2 kat kangaq....sendiri makan sendiri bayaq



dan kehidupan baru kami pon bermula.....semua dah sibuk dengan pasangan...dah susah nak kuaq sesama sebab dah ada pakwe yang harus dijaga dan diuruskan....dah susah nak masak sekali kat umah walaupon masak x sedap mana....tapi, masih ada waktu yang dapat dicuri untuk bersama dengan kawan masing-masing....  :)

dan ini moment-moment terakhir dengan kawan-kawan sebelum 2 daripada mereka  kami bergelar isteri yang sah kepada lelaki mereka itu.....huh....ayat cam hampeh....hehehehe
time bukak posa taon lepas @ dapurmas, presint 9...


nasrah bersama pasangan hidupnya....pas raya nie depa kawen termasuk la azma...tapi tunang dia tadak, dok jaoh....

ida dan pasangannya...baru je kenduri baru-baru nie...eh nasrah, hang dok wat apa tue????kontrovesi nieh...hahahahaha
C.nin jugak keseorangan sebab tunang dia keja kot...

  Sila tutup mulut, nanti lalat masok...harap maklum...

dan akhir sekali, ada jugak gambaq aku....time nie aku dah kapel ngan laki aku....pas moment ni jugak aku dah bergelar tunangan orang......
miss u olllsss....azma tadak, jadik tukang tangkap gambaq....

HABIS SUDAH CITA BUJANG KAMI......DAN CITA SETERUSNYA DISAMBUNG DENGAN ALAM PERKAHWINAN KAWAN-KAWAN AKA EX-HOUSEMATE UMAH PRESINT 11 

Wedding Nasrah vs Wedding Azma - 

depa wat tarikh yang sama, jadik aku kena pie la 2-2 umah....kang unfair plak...ape pon, tahniah....Nasrah dah selamat jadik ibu sekarang nie  :)  - nengok gambaq je la, na...








Wedding Cik Nin - 

tahniah cik nin...dia tengah menunggu ari nak bersalin ja nie....pagi tadi jumpa dia kat Cafe, mak aihhhh badan....macam kena pam....pasnie hg diet la no...hehehehe 
(sori weh, gambaq nie ja aku ada)




Wedding Aku -

perlu gambaq ka? nah amik la 2 bijik





Wedding Ida - 

Ida, sori....aku tadak gambaq hang la....cam mana nak boh??? fb plak kena block...harap hang x kecik ati la no....takpa2, aku boh gambaq nie dah la kot...na...mintak mahap la no




********************************************************************************

dah selesai....tu je cita kawan-kawan aku....aku dah lapaq dok hapdate cita nie....apa pon, seronok berjumpa dengan kalian semua....
walaupon semua dah ada kehidupan masing-masing, tapi harap sangat moment-moment dulu still keep in touch ya....

LUV U OLLLSSSS....
















2 ulasan :

cik pidah :)) berkata...

k un,
awat nmpk cntek sgt ni
jelesssnya!!!

zulhusna berkata...

PIDAH : k.un chantek ke blog k.un yg chantek???