22 Disember 2010

Kami berdua

Semalam saja ajak laki aku makan kat luaq....memang niat dah lama, tapi masih tak tertunai...konon nak belanja makan, akhirnya tercapai la jugak....hanya kami berdua, tadak adik or kak aku yang ikot.... :)

nak makan kat mana pon tatau...tapi still kat alamanda...dia teringin mushroom soup n lasagna...nak makan Pizza ke??? tapi aku nak tomyam...then decide pie SR je...tengok jam dah koi 9.30pm...kena rush la, SR tutup koi 10.00pm...

Macam terasa lama tak makan berdua macam tue...aku nak snap gambaq pon dah tak dan, lapaq punya pasai....men makan je apa yang waiter letak....laki aku lagi best...mula-mula dia order cheese cake....then nak makan yang berat sket, dia amik nasi goreng thai, mushroom soup n lasagna....hebat kan laki aku kalau bab makan nie??? ayaq naseb bek 1 jenis ja, tu pon dia tambah jugak plain water....aku je senang, nak tomyam...tu la menu aku...hehehe
tapi tak jugak...laki aku makan cake, aku makan jugak...siap berebut sapa nak abehkan...sampai nasik goreng, dia makan...aku dah aim udang yang besaq tu, aku balun jugak nasik walaupon 1 mulut....then tomyam aku sampai, panas n x brapa mengancam...ade button mushroom ngan ayam kecik je...bek aku makan kat dapurmas..hehehe...laki aku nasik goreng dia dh settle, dia dok makan mushroom soup...siap tanya aku nak dak, kalau tamau dia nak abehkan....amboi kau, bab makan ingat perot dia ja..aku nak jugak..dia tinggalkan skit kat aku, then aku abehkan...pastu lasagna sampai...adik waiter tu pon dah pening, betoi ka lasagna tu kat tempat kami sebab meja dh full....meja je full dik ye, perot tak lagi....mesti depa geleng kepala nengok kami makan macam tu,kan? siap laki aku kata,'ayang rasa,ada dak orang makan macam kita?'...aku slumber ja jawab,'ada, abang la'...hehehehe
setel mushroom soup laki aku makan lasagna pulak....aku cakap awai2 g yang  aku nak lasagna...teringin okeh, kang ade yang dapat bb leleh ayaq liuq nanti...tomyam yang x brapa sedap tu, aku bagi laki aku...then aku tarik mangkuk lasagna kat aku...sedap...sangat sedap...aku habiskan...jangan nak berebut ngan aku dah....keh3
ayaq aku tak abeh...memandangkan aku ni tekak orang kampung, ayaq jus apple kasturi sangat membuatkan tekak aku rasa pelik...laki aku senyum sampai ke telinga bila dengaq aku cakap tak abeh, dia dah aim lama, nak asam boi katanya....ish3, laki aku nie....aku minum plain water, dia jugak balun 2-2 ayaq jus....

abeh makan dah koi 10.15pm...makan kalut-kalut sangat tadak nikmat makan,kan? xpa, len kali mai lagi...wayang cita Tron koi 10.30pm...kami terus pie tengok wayang....aku??? akibat perot yang sangat sengkak, aku dah parking elok pala kat bahu laki aku, tidoq sampai la cita tu abeh....terok kan perangai??? 

sekian...

my hubby yg kuat makan...gambaq taon lepas kat big apple...hehehe

Tiada ulasan :