23 Disember 2010

DR LUV...keh3

yea, Dr Luv la sangat kan....aku ni bukan apa....tadi baru pas solat zohor, baru sangat duduk kat tempat...tetiba ada sorang dak opis ni mai meluahkan perasaan dia yang terpendam....mukan laki okeh, pomfuan...


al-kisahnya, dak opis nie dah berkawan ngan sorang mamat A....pastu bergado, konon merajuk la.....dalam tempoh bergado tu, ada sorang mamat B mai mengetuk kesunyian hidop kawan aku nie.....nak dijadikan cita, mak kawan aku nie berkenan bangat kat mamat B dari mamat A....ate, dah mak kau berkenan, suh mak kau jela kawen ngan die....hehehehe....xdaklah,just kiddin....tapi dari apa yang dia cita, mamat B ni dah ada awek, cuma family awek dia xmau terima dia n dia still contact jugak ngan awek dia tue....sebab munasabab pasai pa family tamau trima tak la dicerikan kat aku...


dalam dia dok kenai ngan mamat B, dia leh pulak berbaik ngan mamat A....cinta dah lama, okeh...mak bapak mamat tu pon dia dah kenai...mamat A ni pandai ambik ati, cuma ada la skit kekurangan dia...yela, sapa yang perfect kat dunia cita mai sat kat aku??? huhuhuhu
kawan aku nie pon memang tadak ati langsung kat mamat B, dia still tangkap cintan ngan mamat A walaupon mak dia x brapa nak suka....


masalahnya sekarang nie, mamat B ada ajak dia bertunang taon depan....tapi kan, dia ni message pon susah...katanya takot abeh kredit...bila kawan aku tepon, alasan dia, dia sakit gusi...ni tengah ada ngan bapak dia, nanti bapak dengaq....uih2, nak kawan betoi2 ka nak maen2??? nak bertunang betoi2 ka saja suka2 ajak tunang??? tak baik kan wat orang macam tu....ntah kau tu dah baek balik ngan awek kau, ada ja alasan sakit gg bagai...bila mamat B tepon pon, guna tepon opis....ada ka patot??? sangat tak patot...


then aku yang dah pening lalat dengaq cita kawan aku tu, cuma bagi pendapat sebagai kawan....teruskan berkawan dengan mamat A, abeh cita...mamat B yang hidop segan mati takmau kat dia tu, biarkan je la....mak dia berkenan??? mak bekenan, mak la kawen....cek nak kawen ngan pakwe cek hat lama...hahahhaaha...leh gitu??? terus terang is da better way to solve dis problem.....just gitau mamat B yang dia dah kawan balik ngan pakwe dia....n anggap ja kita tadak jodoh....huanghuanghuang....setakat skali jumpa terus ajak tunang, pastu senyap sampai kesudah, tu bukan cara yang betoi...takot ada udang kat sebalik mee....len la dia betoi2 beriya nakkan kita, pagi petang siap malam asyik nak ja gayut, sms, jumpa, len la.....ni sonyap...so, kau pon senyap sudeeeehhh...hehehehe...ok tak idea i??? daaaaaaaaaaa



Tiada ulasan :