19 Disember 2010

Kerabu telur kerengga....

Erkkkkk....aku dengaq pon dah tak lalu....tapi ni la realitinya....aku nengok cita masakan kat TV1  'pelik tapi sedap' tengahari tadi....yang hostnya adalah si Zaibo....aku mula-mula x dengaq nama menu dia....tapi bila dah kuaq nama menu kat tv, rasa geli tekak la pulak...

Makanan ni x cilap aku asal dari baba nyonya Melaka kot...sebab Zaibo dapat resepi ni kat hotel Equatorial Melaka.....

Huh, sangat tak lalu....teloq kerengga tu halal di makan ka???? musykil aku......dengaq menu pon tak lalu, nengok teloq dia pon tak lalu, nak makan lagi la tak lalu....

tue je cita aku...hehehehe

1 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

Salam singgah sini...blog saya https://cararesepi.blogspot.com/