12 Julai 2010

Tetiba.............

Hurm, tetiba petang ni aku tertouching la pulak...tetiba rindu kat suami, incik zulfahimi bin ali...even ari2 ngadap muka dia, tp ptg ni ati rasa syahdu sgt...mcm dh lama x jumpa...tetiba plak teringat zaman mula becintan-cintun dulu, zaman baru nk kenal ati budi...aduyai, ape la yg merasuk ati aku ptg nie....dok x dok tringat2, touching2....mcm sedey je... syooohhhhh, pegi jaoh2...xmo nanes2 ptg mcm nie...tamao...huhuhu

Kenapa ek tetiba rasa mcm nie????

Awat ni???? adoi....Ya Allah, Engkau lindungilah aku dan suami dari perkara yg tidak diingini...aminnn

dah2, tamao mcm ni...mak, sedey...huhuhu

Td, bukak 'bukumuka'....tengok kawan2, suma pakat bersalin...stat dari nasrah, mira & nona...suma dh bergelar mommy...aku??? mungkin tadak rezeki lagi kot...(nk sedapkan ati)...aku mula tringat kandungan yg gugur dlm 3 minggu lepas....baru je lagi...klu x, bb dh 3 bln lebih...nti dh leh rasa bb tu bergerak2...lah leh dengar degupan jantung bb....kan???

kalau kandungan tu selamat, aku mgkin due awai taon depan...

kalau kandungan tu masih ada, aku musti dh mula pasang angan-angan nk tau jantina bb...my hubby musti bg lebih perhatian kt aku, tambah2 aku mengandungkan ank dia, perkara yg dinanti2 oleh suma pasangan suami isteri..

kalau bb tu ada, kami mesti dh mula mencari2 nama anak yg sesuai...

kalau bb tu semakin membesar, kami mesti dh terpikir2 apa tema tema nk wat utk blk bb...my hubby dh cakap nk wat 1 bilik khas utk bb, nk cat bilik..bb boy, kaler blue...bb gurl, ofcoz la pinky...  :)

kalau bb tu ada, mesti dia seronok tgk kami bahagia bersama....tengok mama & pama menjaga dia dgn penuh kasih sayang..my hubby mesti cuba ingin penuhi setiap makanan yg aku mengidam, kan? mcm dulu2, masa tau aku preggy....

kalau la masa tu leh patah balik, aku & suami janji akan lebih berhati2...akan lebih bertanggungjawab, akan lebih memahami antara 1 sama lain...suma utk bb, bukti cinta & kasih kami ber2...

tp, tu semua 'kalau'....yg nyata, masa x dapat diputarkan kembali..yg nyata, bb tu dah x ada dlm kandunganku lagi...yg nyata, yg tertulis dia bukan utk kami lagi...

Ya Allah, aku memohon kepadaMu...Engkau berilah kami peluang untuk menikmati saat2 itu kembali....

Tiada ulasan :