17 Julai 2010

Hari ni adalah hari dia

Adoooooooiiiiiiii, penatnya aku arini...huhuhu...petang smlm, pas lik keja aku n hubby siap2 p hospital serdang, nk tengok bb imanina...Alhamdulillah, ibu n bb 2-2 sihat...tp td dengar cite bb kena 'kuning'...xpe, kuning tu dh biasa utk bb nie...pas lik dari hospital, kami p cari barang2 dapo yg dah abeh (dh sampai tadak benda dah)...borong sakan la, cari kat mydin putrajaya...pas abeh borong barang, my hubby plak ada futsal...trus pegi bangi...adoyai, main 1 jam aku rasa tunggu 3 jam...letih la menunggu org...tp xpa, asalkan aku nampak dia kt depan aku..ehehehehe  :)...pas lik futsal, sempat lg la singgah kedai makan....dia dh lapar, aku mkn fries je, tu pon dia jgk abehkan suma...hak3...

Arini??? yeah, pagi2 pas subuh aku dh kalut2 sidai baju...then aku tertido...sampai la 9.15am...aku terlupa yg pg ni my hubby ada tournament bowling..adoiiiiii, dh lambat...dia janji ngn dak opis koi 10.00am...aku pon ngn malasnya bangun, siap2...tp besa la, org pompuan kan nyiapnye lambat bebeno...at last aku kena marah, hahahaha...yela, koi 10.00 baru gerak dr umah...sori bro...hik3

Dlm 10.20am kami dh smpai sri petaling...sempat lg dia menjeling n mengusha keta vios...konon nk tukar baru, tp tatau la taon bila...hehe...aku temankan aje...bowling stat koi 11....tempat tu tadak la jaoh dr opis my hubby tp dia tataw jalan...tepaksa la pegi ngan dak opis...

Sampai kt bowling tu, mcm tadak benda ja...kedai xdak, lif menggerunkan...tp tempat bowling tu tadak la teruk sangat, siap ada 2 level utk bowling saja...cuma xdak la superb sangat, leh la nk stakat nk men sronok2...my hubby wakil CAT travel...suma orang besar CAT turun utk tournament ni...

Bos besar CAT announce, hadiah cuma utk pemenang perseorangan n pemenang berkumpulan...hadiah bernilai RM300...ok la, sapa nk bg kan...dh la men free...so, my hubby dh bertekad nk menang...main punya main, dengan penuh fokus, gaya & kesungguhan, akhirnya my hubby lead...Alhamdulillah, x sia2 aku p jd supporter...cayalah abg, syg skit...mmmmmuuuuahhhhh!!!!

Abeh setel bowling, kami singgah p Mines...dia nk potong rambut...aku temankan jela, lagipon tengok rambut dia pon dh pnjang, kang x potong aku jugak yg bising..then trus p makan...penat Tuhan je yg tau...

Yeah, dh smpai umah...home sweet home...(",)..jejak je kaki kt umah, rasa mcm beban dh hilang...my hubby dh telentok, aku la nk kena setel keja umah...nk setel basuh baju, kemas umah skit2...yg paling letih nk kena masak...tatau dah menu apa nk masak, balun je la...ni aku amik masa utk relax2, edit blog...klu x, mmg x dak masa la nk update...

Mlm ni pulak, my hubby ada futsal, tp kat Ampang...aku tepaksa jugak ngikut, tamao la dok umah sengsorang...dh la maen 2 jam...stg kang aku la bising dh koi 12-1.00am x sampai2 umah...bek aku ikot, kan3...

Dah2, cukop kot..aku nk join laki aku lena sat, letih bangat sih...daaaaaaaaaaaaaaaa


Tiada ulasan :