25 Julai 2010

Family Day JPK

Waaaaaaaaaa, lamanya haku x hapdate mende nih...adakah haku bz??? oh nooooooo.....hehehhe...mungkin xdak kelapangan kot nk mencoret kt blog aku nie...

Semalam 24 Julai 2010 telah berlangsungnya Hari Keluarga JPK, hari keluarga opis aku...Taon ni kitorang wat kt Agrotek Hulu Langat....seperti biasa, aku akan mencari fmly aku yg mana nk pegi...aku ingat nk ajak anak buah aku, si haziq tu, tp dia tanak ikot...so aku cuma bawak mak je pegi...n adik aku pegi ngan balaksssss dia...

Koi 6.30am aku dh bgn...yela, janji ngan orang nk konvoi, kena la awai...aku plak x print map yg diorang bg...so by hook by crook, kena cepat la...aku,mak,hubby koi 7.10am dh siap..tunggu adik aku si nadia plak...tp xdak la lewat sgt depa pon..kira koi 7.30 kami dh sampai kt petronas P11..tunggu k.azah kt situ...then bila dh cukup forum, kami pon gerak..suma kena follow k.azah coz depa ada GPS...aku map pon xdak, nk jadi kepala xleh la, kena jadi ekoq ja..hehehehe

Pusing punya pusing, akhirnya kami sampai kt agrotek dlm 9.45am...lama gila...GPS k.azah tu mmg membawa kami semua ikot jalan jaoh...aduyaiiiiiiiii...........padahal my hubby tau jgk jln nk ke hulu langat, tp dia ingat2 lupa...geram je aku...tp xpa, sampai sana pon depa x stat lg....baru pas makan ja suma...huhuhuhu

View kt situ, cntek...landskap pon cantik...senang cakap, tip top la...aku kena jadi urusetia utk sukaneka...terjadik jugak la sedikit konflik...aku pon x paham n xmau paham...huhuhu...at last org yg incharge sukan aka MC pada ari tu jgk yg handle suma...cayalah bro, dari a-z suma dia yg handle...mmg terbaeeeeeekkk la....
Byk jugak sukaneka yg diorang wat...aku pon x terkecuali nk join, aku men 'pancing tin kosong'...wah, gempak...tau dak dapat no brapa???? TET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! team aku yg digelar team 'CPU' dapat no 2.....yuhuuuuuuuuuuuuu....cam x cayes, tp aku pecayeskan jugak...muahahahaha

Makanan pon ok kali nie, xdak nk berebut-rebut cam taon lepas...laki aku haa, dok pulun dari awai, sampai dia lena, bgn p cari makanan balik...letih aku tengok dia makan...aduyaiiiiii....makan x hengat dunia...nah aku upload gambaq ulaq sawa kekenyangan...
-
-
-
-
-
-
-
-
p/s : jgn marah ye..ehehehhe

My hubby kali ni dia mau join ngn dak opis aku...sesi petang, aktiviti dlm air...dia mau la join...masuk wrestling ayaq,group dia dpt no 1...tp yg pelik nya, laki aku ni x basah sgt pon cam org len...men tipu nie...huhuhu...tarik tali dlm ayaq pon dia nk masok jugak...tp kalah....hahahhahahha...cian dia....muehehehehe (pict ade dlm enset, tp xdak usb nk transfer)

Hadiah??? cabutan bertuah??? suma ok...agak berpuas ati...awai pagi kami suma dh dpt hamper...mai cabutan bertuah, suma dapat...kira adiah mmg byk giler la...adiah yg grand mmg bukan rezeki aku la kot, adiah LCD tv...sape ntah dpt, en roslan ngan pn murni...syoknyeeeeeeeee....dari jaoh je la leh syok pon...huhuhuhu

suma aktiviti semalam abeh dlm koi 4 x cilap...mmg fmly day taon ni meriah tu terasa la....nk jadik 1 cita + pengalaman baru....jalan nk masuk ke Agrotek ni curam, kena turun bukit..bila dh nk blk, kena panjat bukit balik....adoiiiiiiiiiiiiiiii, mcm nk tercabot kepala lutut aku nie...mak aku lagi la kesian...tp apa pon, suma dh setel dgn jayanya....Alhamdulillah

kat cini ada beberapa pict yg sempat adik aku snap sepanjang kami kt sana....tq sis





Tiada ulasan :