07 Julai 2010

DaLaM DiLeMmA

konpius, konpius & konpius...pas 1-1 benda yg aku nk pk...dh serabut...dari keja, pasal la ke belajar....belajar???? boleh ke? org cakap, makin lama kita tinggai, makin malas nk blaja....makin lambat nk catch up apa yg diajar...betoi ek??? aduyai...

Aku mmg berhajat nk sambung study, wat degree...even dh keja, dh slesa ngan jawatan skrg, tp sampai bila aku nk dok kat takuk ni....org len berebut-rebut smbung study, aku ni ada diploma ja...huhuhuhu...dulu, sblm kawen, mmg ketaq pala la nk wat degree...ni bila dh kawen, tup2 lak peknen, lg la x jd nk sambung...tambah2 pulak due date awai taon dpn, planning stdy ujg taon ni...x jadi jugak la nmpaknya...tp, tu la...kita hanya merancang, Allah juga merancang, tp perancangan Dia jugak yg terbaeeekkkk...aku redha bila ditakdirkan aku gugur...ada hikmah suma tu....  :(

dah2, xmo touching2...so, keja dah...stdy ja bolom...tp keja ni p 1 hal lg...dh elok2 nek N27, tup2 dpt lak ofer hat len...aku rasa cm wat decision, nk stay je kat jwtn skg even kena blacklist ngan SPA 3 taon...takpa kot no...uhuhuhu (plz look at my entry sblm2 ni)

Keja vs study la skg nie..my hubby support 100% suh aku study...yela, dia pon ada dip ja...memandangkan kekangan umo yg sudah lanjut, dia mmg dh xmo study dh la...laki, besa la...pompuan ni, pulun sket..kan3...tp ada jugak mamat2 kt luaq sana yg berjaya...untung badan

Yeah, meh kita kuar tajuk sket...aku nk tidoq awai, stg nk bangun tengok bola koi 2-30am...Germany vs Spain...agak2 korang la, sapa menang??? adakah???? oh sutun Paul, adakah ramalanmu benar belaka??? wah, dh cm tajuk lagu pulak...kumpulan hapa tatau la...ekekekkeke
my hubby dh masok tito, nk bangun awai la katakan...tp yg xleh blah tu, boleh pulak dia ajak aku p market pepagi sblm p opis....eeeeeeee, plz la...cilap aribulan kot laki aku ni, dak pon dia mamai...x penah2 pon..ari cuti xpa la nk p market, ni ari keja...nonono...hahaha, kejam punya bini...takpa2, ari cuti ayg teman na...kita p bli suma benda...okeh cayang...

oklah, dh xdak idea nk merapu...daaaaaaaaaaaaaa

2 ulasan :

♥ bella nabila ♥ berkata...

ala...pliz3...gtw la nk cari kt mana......

zulhusna berkata...

hahaha...hg x jumpa g ka? ish3...xpa, try dulu pelan2...dh xleh stg, baru un gtau..tp ken byq la...huhuhuhu