27 Julai 2010

Mari Makan Kerepek :)

Disebabkan aku dh xdak benda nk share ngan korang sume, meh la aku pomot skit kerepek yang aku dh bli kat sorang dak admin td...hehehehhe...

ada byk jenis kerepek...memandangkan aku cuma tringin hat nie je, so aku upload gambau yg mana aku bli je la ye...murah2 ja nie...kot2 ada yg teringin, tertelan ayaq liuq ka, leh bli oder na...hik3

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kerepek Bawang...mcm sedap ja...wat taruh raya leh x???

-
-
-
-
-
-
-
Kerepek Ubi Pedas - Kering...wah, panjangnye name...hat ni la aku dok cup cap kt opis...

-
-
-
-
-
-

Kerepek Ubi Pedas - Basah...depa kata sedap, sbb tu aku amik...

-
-
-
-
-
-
-

yang ni pulak, buah ati pegawai opis aku...geram tengok tang mata dia, saja snap memenuhkan koleksi....hihihihihi

Suma kerepek ni dijual dlm kg...nk 1 kg ka, 2 kg ka, 1/2 kg ka, pun boleh....harga pulak murah2, ikot jenis kerepek yg kita bli...mcm gambar-gambar kat atas td, suma 1/2kg...harga dlm rm5 je...ok la kan??? sedap pulak tu....huhuhuhu...so, selamat mencuba

Tiada ulasan :