21 Julai 2010

Sup Tulang Power

Korang tau apa itu sup tulang power??? utk pengetahuan, ia merupakan satu tulang di dalam tubuh badan kita yg disambug dengan ligamen2 tertentu.....x daklah...acah je...ehehehehe...sup tulang power ni nama kedai makan kt Kg Abu Bakar Baginda, kt ngan Gate 1 Putrajaya nie ha...

Tengah ari td, my boss En Kamato melanje makan kat situ...yg ngikot nye aku, pn ct fauziah, k.jue n pn norlida...suma bos2, aku je PA...besa la, PA kan kena ikot bos, x gitu??...baru nama PA Bos...kan3....

Masa kitorang sampai, meja full...so kitorang berdiri la kt sebelah meja sorang pakcik nie..pakcik ke?? x kot, tp lebih kurang la...dia ngan wife dia...wife dia dh abeh makan, dh bangun p bayar...dia dok hirup sup x abeh2 lagi...yg kitorang dh siap berdiri betoi2 sebelah dia...kesian la plak, xdan nk menikmati kelazatan sup tulang yg mmg power tu...baru je dia bangun, kitorang cepat2 duduk...yela, kang xdak tempat, menangis k.jue yg dok ngidam sup tu.... :)

Menu hari nie, nasi putih 5 pinggan + sup daging 5 + 2....yg extra lagi dua tu, utk k.jue ngan pn ct fauziah yang dok menyebut2 sup tulang nie dr dalam keta...so terpaksa la oder lebih...tank besaq la katakan...jgn marah bos....hik3

Slurrrppppppp!!!!! fuh, memang sedap...patot la ramai org...mkn berdiri pon xpa, asalkan dpt rasa sup yg sedap nie...tp sup daging je sedap, sup ayam kureng sket...aku pon makan la, sambil2 dok nyembang...aku rasa cam penah rasa ja sup ni...at last my bos bagitu dolu-dolu, kedai sup ni bawah pokok ja...ni depa dh ubah, masuk bangunan plak...dlm ati, 'patot la....dulu aku mai ngan member, che adnin..kami makan bwh pokok ja...(",)'...

Alhamdulillah, kenyang aku arini....makan punya makan, aku dh kenyang..tinggai k.jue n pn ct je tengah menghabehkan sup diorang...yela, 2 mangkuk la katakan...dh termengah2 aku tengok pn ct, k.jue jgk yg maintain...aku nk snap gambau, tp sogan...klu member2 xpa la, ni bos2...x jadik...so aku leh cita je la kt korang...mana tau, one day tringin2 nk makan sup, leh la poie tempat nie...mmg terbaaaaaeeeeeeekkkkk la sup dia...

itu je....daaaaaaaaaaaaaaaa

p/s : TQ bos 4 da lunch.... :)

Tiada ulasan :