12 November 2013

KRU Academy

Ehemmmmmmmmmmm.....betulkan sikit anak tekak.....sebab tengok tajuk hover kemain...macam aku nie dilamar jadik pelakon pulak kan.....hehehehe

2 minggu lepas....group assignment aku ada buat visit ke KRU Academy.....kitorang kan hover....pilih company pun tak mau kalah....padahal kang report markah tak de la tinggi benor....hover je lebih....muahahaha...tapi puas ati...sebab boleh bergambor....KRU Academy nie dekat Cyberjaya je pun...dekat sangat...tapi nak mencari tempat dia, jenuh memusing...harap semua pakai henpon canggih, tapi nak guna wave pun tak qeti.....adoiiiyaiiii








yang ni semua dah keluar panggung....paling latest vikingdom la.....awat aku tak pie tengok ha??? musykil jugak




Ribbit....taon depan baru keluar....WAJIB bawak anak-anak tengok....support filem tempatan la katekan....tengok macam best






Dr Yahaya + Miss Amanda yang sempoi....tq sebab sudi luangkan masa untuk kongsikan ilmu daripada KRU Academy....

sebenarnya, kitorang nie tak leh bayang pun macam mana building KRU Academy nie....pastu bila dah jumpa dengan Dr Yahaya nie, baru tau yang ada lagi KRU Studio nun jauh kat penghujung jalan sana.....nampak sangat la kami nie tak ambik perkembangan industri kreatif tanah air nie kan....hikhikhik







Dah habis sesi Q&A, sesi bergambar la pulak.....kawan aku yang tudung pink tu nama dia Ila....dia memang over sikit bab bergambor nie....harap maklum....muahahahahaha

pastu lajak ke KRU Studio....teringin nak masuk, tapi tak cakap awal kat Dr Yahaya ....kalau dak boleh dia arrange kan....lagipun masa kami pie nie ada orang tengah shooting...kang mengganggu pulak...jadiknya, possing je lah kat logo KRU....


 ouh ya....korang tengok Love You Mr Arrogant tak???? aku tengok....berselang seli dengan My Love Madam Butterfly.....ending pun tarikh yang sama....berlari aku...mana nak masak, nak solat, nak tengok tv....tapi semua boleh handle....semalam dah start cita baru......Playboy itu suami aku....aku tengok, tapi kuciwa....pelakon dia macam tak sesuai and tak reti berlakon....sayang kan....ni pun drama dari novel jugak...

 dan yang penting....aku nak promosikan drama nie....Yes Boss!!!! 


kemungkinan besar, inilah hero + heroin drama tu.....apa kaitan aku dengan promosi drama nie???? lorrr, tak kan tak tawu kot.....penulis novel nie adalah kawan aku....tu yang tudung pink kat atas tu la....Areila Sahimi namanya.....sebab tu dia bab bergambor dia hover kemain....artis la katakan....muahahahahahaha

aku rasa, pas habis drama Playboy itu suami aku, Yes Boss! pulak akan sambung...jadiknya, selamat menunggu......even aku tak baca pun novel nie, tapi aku rasa kompom best!!!! tahniah Ila, keep it up!!! I'm proud of you.....baru brapa taon ja dalam bidang penulisan ni, dah dibukakan pintu rezeki dia....syukur..dan yang penting...dia tak kawin lagi...yippppaaaaaaaaa!!!!....sapa nak berkenalan, sila bagitau....tengah free tu...hahahahaha


Tiada ulasan :