21 November 2013

Kecewa dengan service Unifi

Serius....aku kecewa dengan service Telekom Malaysia nie....dulu masa ada streamyx, depa promote suh ambik unifi....yela, lagi laju....mentang-mentang dah ada unifi, depa tak maintain pun kelajuan streamyx dengan harapan customer akan beralih arah kepada unifi....ok, fine....aku sebagai pengguna streamyx pun dah tak tahan dengan kelembapannya terpaksa ambik unifi...tu pun pakej paling murah.....

baru-baru nie, ada la promoter TM call....ada promotion untuk unifi....tambah kelajuan + dapat pakej hypp tv percuma ka apa ntah....tapi monthly bertambah la....dari RM149 ke RM199....hoiii, mahal nak mampppp.....ingat aku kilang cop duit ka??? bila aku tolak sebab aku cakap tak tengok pun hypp tv *jujur gila aku bagitau promoter tu*, dan-dan dia cakap ada pakej tanpa hypp tv....monthly RM179 kot....hello, aku bukanlah pengguna tegar internet kat rumah....setakat nak wassup, nak tengok fb....pastu nak buat esaimen....tu je pun....bukan nak kena download video ka, movie ka....cukup la setakat yang ada sekarang....

dan bila aku tolak semua promotion by TM, nampaknya sekali lagi aku sebagai pengguna unifi dan pelanggan tegar Telekom Malaysia berasa tertipu bila kelajuan internet adalah berada ditahap yang lembbbbbpssssssssssssssssssssssssssssss gila!!!!! agak-agak la.....maintain jer la service....tak kisah la banyak mana pun pakej yang hampa ada....ni semua asyik loading....tu duduk Putrajaya tu....kalau duduk tempat lain???? kang komplen kang!!!

Tiada ulasan :