21 November 2013

Cuti

Masih dalam mode : cuti.....
semalam dah ambik cuti....konon nak bawak anak-anak pie Sunway Lagoon....katenyeeeeeeeee...tapi tak jadi....lagipun babysitter Zara memang mintak cuti, mak dia tetiba masuk hospital...patutlah aku turun pie kat qeta time maghrib hari selasa aritu tengok ada ambulans kat bawah.....pagi tadi tengok dapat sms lagi yang babysitter still cuti...tetiba mak dia masuk hospital lagi pagi nie.....aku mula berkira-kira nak cuti ka nak usung anak pie opis??? eh jap...nak usung Zara pie opis????
 hoi....disaster ok!!!! hahahaha

pastu laki aku dah lambat...dia ada training kat Subang hari nie....dia cakap 'cuti je la'...so, ai jadi isteri yang menurut perintah....cuti...pastu sambung tidoq...eh??? ahahaha....aku pie menyusu Zara, pastu terlelap sat....pastu bangun balik bila teringat minggu nie ada 2 test + 1 quiz yang masih belum selak apa-apa lagi....baik aku study sebelum askar-askar aku bangun

bye!!!

Tiada ulasan :