29 Disember 2011

ikan kembung bakar


credit to http://hazila.blogspot.com untuk gambaq yang akan membuatkan anda-anda sekalian meleleh ayaq liuq



ada satu kedai kat cafe opis aku ni, juai ikan bakaq...sejak aku makan ikan kembung bakaq dia, kalau boleh hari-hari aku nak makan....
gila sedap kot
tak jemu
isi ikan rasa manis
itu tanda ikan tu ikan baru
ayaq asam dia
perghhhhhhhhhhhhhh
tak kedekut bawang
tak kedekut tomato
tak kedekut cabai melaka
tak kedekut limau
super duper complete
dan tip top punya sedap
siyes, kalau tak makan rasa cam
'alahai, ruginya aku pie ambik ayam'
see
memang terbaekkkkkkkkkk lah
nak buat sendiri kompom la takkkkkkk kan
so hari-hari ngadap menu ni pon i thak khesahhhh
asalkan sodap
murah pulak tu
ambik ikan bakaq + sayur, baru lima hengget
berbaloi-baloi


T________T


2 ulasan :

wa khairul onggon berkata...

tgk gambar pun dah laparrrrr.... hehe :P

zulhusna berkata...

naseb baik lapar je...kalau dah meleleh air liur, camne?? hehe