09 Disember 2011

lapar...

siyes...aku lapar...pagi tadi dah makan roti gardenia + sekaya...

semalam pas balik qeja terus pie lepak Johny's kat Alamanda....sampai Maghrib gak kot dok makan tak abeh2...at last, mintak tapaukan....  T_____T

dah tu, baru je gerak dari Johny's, laki aku pulak singgah starbuck...ok, aku share air ke ice blended ke ape ntah ngan adik aku....makan lagik

pastu balik umah, panaskan nasik + kuah sardin semalam...laki aku nak makan...kuarkan makanan yang ditapau kat Johny's...alih-alih, laki aku tak lalu nak makan....dia nak meratah lauk je..ok

aku tetiba rasa lapaq, ambik nasik + sardin...kat mulut asyik cakap kenyang, tapi kat dalam dah macam apa ja memberontak mintak diisi...1 pinggan, licin....  ;)

pastu tengok sardin ada lagi, sayang pulak tak abehkan...bangun, pie tambah nasik....Wah, hebat kan...aku dah macam ambik tugasan laki aku...dulu dia la clearance aka tong sampah...lani aku pulak eh? hehehehe...bak kata laki aku 'fuiyooooo....ayang makan dah macam abang makan dulu...ni sapa yang baru lega demam nie' erk....ada aku kesah??? hahahahahaha...tapi aku kesah jugak, perot aku dah berlapis-lapis cam tayar lori dah tengok...huhuhu

tu je dulu


*sori, minggu ni banyak esaimen + kuiz + test...doakan aku ya*

Tiada ulasan :