15 Disember 2011

kejadian di Al-Ikhsan

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....dah dapat kasut sukan baru....auuuuuuuuuwwwwwwwwww....ni yang wat semangat nak berlari anak ni....barang kitar semula pon dah hantar...ahad ni pie register dapat baju + bip, pastu ko lari  la satu Putrajaya...muahahahaha


semalam pas lik qeja, ingat nak terus pie antar barang-barang kitar semula tu kat PPSPPA kat P15...tapi memandangkan masa tak mengizinkan, so aku postpone ke pagi tadi... ;)
then ajak laki aku pie Alamanda...mana lagi tempat aku kannnnnnnnnn....

tujuan ada 2, 1 nak beli kasut...2 nak cari suar track.....sampai je terus pie al-ikhsan...aku kan blurrrr bab sukan-sukan nie....tengok kasut macam-macam pattern, tapi tak tau mana satu untuk jogging punya...yang manager kat situ member laki aku, dia suh budak dia tolong serve aku hat mana hokei....dia tunjuk nike.....aku tengok cam tak berkenan sangat pattern dia...aku berkenan pattern puma lagi...tapi laki aku bukan mau jenama hat len, dia nak nike...haishhh, susah sangat aih...pastu bila dah berkenan, mintak la cari saiz.....besa la aku, dari dulu, kini dan selamanya, saizzzzzzzzzzzzzz kasut sangatlah susah nak cari....umoq ja tua, kaki saiz bebudak....kasut dah berkenan, tapi saiz tadak....cari la kasut len.....dah berkenan, saiz tu ada, saiz 4....bila aku pakai, mak aih, besaq.....adik tu cari lagi saiz, ada 41/2 je....lagi besaq la makna kata....

pastu aku tanya ;

aku   : Dik, tak de saiz kecik lagi eh?

salesman  : Tak de la kak....saiz 4 nie paling kecil.....yang saya pegang nie saiz 41/2....tadi akak pakai saiz 4 pon besar, saiz ni lagi besar la

aku  : alaaaaaaaaaa, ni yang susah ni

salesman : Kalau akak nak kasut yang kecik lagi, ade...tapi kasut  budak la

aku : ha, mane ek kasut budak *dengan penuh muka tak malu...hahaha*

adik tu pon tunjukkan aku rak kasut budak.....
so aku berkenan satu kasut nie....harap-harap ada saiz la kan

aku  : dik, ambik yang nie je la....ada tak yang baru?

salesman : jap eh saya check


punya la lama aku tunggu...siap leh pie food court buatkan susu si kecik tu la....Haiqal sekarang ni dah bijak....kalau dia dah lapar, nak susu....tengah orang ramai ka, tengah ko mandi ka, tengah ko sembahyang ka.....boleh dengaq dia menjerit, sora dia ja paling kuat...hadoih la anak teruna aku nie....bagi puting pon dah tak jalan...pastu bila kita dah pegang botol sambil goncang-goncang depan dia, mula tangan ngan kaki tergedik-gedik...tu tanda lapar sangat dah la tue....  T_______T

tunggu punya tunggu, at last.....yesssssss!!!! kasut baru ada....try sebelah, terus je kompom ambik....

tengok, kaki aku....still saiz budak-budak...

malu ai

malu kat member laki ai jugekkkkkkkkk


hikhikhik

>_______________________<

Tiada ulasan :