19 Disember 2011

Jacob's weetameal


sekali sekala, bila time lapaq, makan makanan berkhasiat apa salahnya kan
balik qeja, aku dah selongkar dapoq....bukak freezer, tadak benda yang bukak je terus masuk mulut ka ha??? ada fries, nugget....nehi-nehi, suma tu penyumbang berat badan.....tapi bukan tu alasan sebenarnya, aku yang malas nak menggoreng....muahahahaha

bukak almari, ada keropok + kerepek....semalam ja aku dah abehkan 1 plastik keropok, tak kan arini nak makan lagik.....ok, carik makanan lain...tetiba nampak tin biskut nie....makanan masa aku pantang dulu  ;)

aku ambik, tengok expired date dulu...kang tak pasai-pasai aku makan makanan expired....ouh, lambat lagi
sambil tengok Tentang Dhia makan biskut jacob's weetameal ni pon sodap

kaya dengan vitamin A, memberikan tenaga, protein, 0 kolesterol dan mengikut tahap lemak yang sesuai selaras dengan panduan pemakanan sihat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

bagi sapa-sapa yang tadak biskut ni kat umah, sila dapatkan satu
arini kan gaji

T______________T

Tiada ulasan :