13 Disember 2011

Larian Jom! Kitar Semula 2011

Assalamualaikum....mulakan pagi dengan senyuman dan salam  ;)

pagi tadi ada bacaan Yassin kat opis...so, aku join la sebab dah tak banyak qeja....tenang ja ati kan kalau mulakan pagi dengan ayat-ayat suci Al-Quran nie  (",)

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 


Geng!!!
Ahad ni pree tak??? jom joint aku ngan adik aku...mai la Putrajaya ramai-ramai, kita pie nie




pecaya tak aku nak joint nie??? aku pon tak pecaya...muahahahaha
pagi semalam dengaq iklan ni kat Hotfm.....dah tu masuk opis terus je search....tengok tarikh, cun....aku tadak benda....tengok aktiviti pon cam menarik....hadiah pon bleh tahan.....ala, 7km je....hah, 7 km??? terus pengsan  @-@

even tak menang, ko tetap dapat t-shirt yang comei + bip larian + pengalaman berharga
memandangkan aku ada class ari sabtu ni, test plak tu, so terus decide nak joint larian kitar semula ni...nak release tension la konon-kononnya.... *peace no war*

so, bagi sesapa yang berminat, leh je register...tarikh tutup 10 Disember....dah lepas dah...tapi aku apply kemarin, ok ja pon...siap dia emel lagi no pendaftaran....;)
ouh, pendaftaran ni kena bayaq kot...tapi dia tak mention bapa hengget...
pastu kan, untuk merealisasikan impian penganjur nak suh kita rakyat Malaysia nie jadi seorang yang cintakan alam sekitar, sesiapa yang joint nie kena bawak la barang yang boleh dikitar semula
korang tadak eh botol-botol or paper???
xpa2, jangan susah ati
kat umah aku belambak paper, meh la amik
aku nak let go ja suma tu
so, ini adalah masa yang paaaaaaaalinnnnnnnnggggggggggg sesuai kannnnnnnnnn

bagi sapa-sapa yang rasa
'eh, aku berminat la nak joint....tapi penyertaan dah tutup'
jangan risau ye kakak-kakak, abang-abang
larian ni open untuk walk-in jugak
so pepagi tu, korang sampai Putrajaya, pie la register
register start pukul 6 pagi....*awainya, bleh ka aku bangun awai ni....Haiqal macam mana...xpa, apak dia ada..apak dia kan MR MAMA ~ bermonolog di dalam ati..ko ada???*
pastu, time register tu kena bawak la barang yang boleh dikitar semula
bagi yang dah register awal, boleh je nak hantar awal kat pusat kitar semula yang berdekatan
macam aku, walaupon aku dah register, tapi aku tak kosa nak pie antaq awai2
nanti la, tunggu ari register, pas subuh aku ngan adik aku Nadia nak pie terpacak kat laman Putrajaya dah
adik aku tak pecaya aku message ajak dia joint ni
cis betul
muahahaha

*malam ni nak pujuk laki aku pie beli sport shoe...aku punya ntah mana aku letak...pastu hat lama gila, tadak jenama pon...  T___T
ni nak jugak beli nike ke, adidas ke....kaannnnnnnnn....nak kena cari suar track sama la....amacam, gigih semacam tak  aku ni????....hahahahaha*


sapa yang berminat klik link kat bawah nie eh

Tiada ulasan :