12 Disember 2011

hari yang menghampakan ;(

*post nie sepatutnya untuk semalam, harap maklum*



huarghhhhhh...baru boleh benapas...letih, penat, sakit otak, sakit pala...apa pon, suma dah selesai, alhamdulillah...yea, aku membebel pasal keja sekolah + kelas yang aku kena pie la.....nak dijadikan cerita, semalam masa aku tengah study, babysitter si Haiqal call bagitau tak dapat nak jaga Haiqal arini, mak mentua dia meninggal...apa lagi menggelabah la aku...sapa nak jaga si kecik tu??? aku dah la ada test + quiz...apak dia aku tak harap.....mula berkira-kira sapa nak jadi mangsa...tengok-tengok sorang pon tadak...jadiknya, laki aku la yang jadi MR MAMA....muaahahahahaha


arini dapat paper quiz + test yang dah lepas....result sangatlah menghampakan + hampehhhhhhhhhhh....siyes....letih aku stay up sampai ke pagi,tapi result macam orang tak baca buku....dalam kelas tu sorang ja lulus....bukan aku la orangnya...kalau aku, dah lama aku buat pulut kuning  T___T

hurmmm...apa nak dikata....buat,buat dah...tawakal ja la...pasni pulun final hokei....


eh,laki i boleh harap la suh jaga Haiqal....aku pepagi dah tukarkan pampes si kecik tue...aku cuma mintak dia jaga ja + buat susu...tak yah bagi mandi sebab aku tak harap...mintak tukaq pampes + baju tapi laki aku tak reti...ok, buat la apa yang patut ye....tapi balik semalam, baju anak aku still hat sama, cuma pampers dah salin baru...waaaaaaaa, gud la papa...i lap u so much la...leh tinggai lagi la cam nie... ;)


Haiqal plak macam tau-tau ja aku ada kelas nak tinggai dia, boleh dia tak tidoq....gila kewl....buat aku + laki aku meroyan....bergilir-gilir kami jaga dia....sat aku boh dalam walker, sat boh buai...tepuk-tepuk pon tamau lena jugak...haishh la Haiqal nie...


laki aku pulak tetiba suh masak...katanya dah jaga Haiqal, tak leh kuaq umah....nak makan apa???....ouh, sebelum-sebelum ni ayang pie kelas, tak kena masak pon....awak tu pon bangun tidoq dah petang, tak penah mintak masak pon kannnnnnnnnn....tetiba arini, pepagi buta suh aku masak....aku dah la study tak abeh lagi....tapi memandangkan dia nak kena jadi babysitter... ok-ok, ayang masak...*aku masak hat senang ja, sambal teloq*  ;)


dah tu je nak membebel....padahal dah out of topic..muahahaha



*ni aku snap pukul 5 pagi...tengok mata dia, bolat lagi....pukul 6 lebih baru tidoq *
menangis mak kau nak kalau macam ni hari-hari

Tiada ulasan :