24 November 2011

Ujrah

pening aih pikiaq bab duit nie.....agak-agak, sistem Ujrah yang PTPTN perkenalkan tu, ada untung ka, ada rugi ha??? aku ni asyik postpone ja nak buat benda alah tue....dah la tarikh memang dah lepas...nak kena buat surat rayuan pulak....hurmmmm, ada dak sapa-sapa yang dah buat benda nie??? potongan bulan-bulan macam mana ha??? maintain bayaq sampai abeh ka, dia akan naik by tahun???

plz plz plz

help me 


;(

7 ulasan :

AvicEaNNa berkata...

ada org ckp bagus..tp byk yg dgq x bagus..aku pun dok postpone sbb ramai sgt dgq kata x bagus..org kata skrg nih kalo hg nk byq brapa pun byq ja la..ikot suka..tp kalo ujrah hg memg fix kena byq sebyk yg ditetapkan..so, kalo hg miss 1 bulan..jd la bil tertunggak..itu org kata..aku xtau la betoi ka x..aku pon don konpius smpai abih tarikh..haha..xdak jln penyelesaian pun..

♥e'in♥ berkata...

ein tatau lak pasal ujrah nie sbb ein tade pinjam PTPTN..

hunnybunny berkata...

k.un, hani dh wat dah..ujrah ni interest ny kurang..tp byr melalui potong gaji..dia akn bg tau la brpe thun kita nk kena byr..detail sume la..RM 176 tiap2 bulan..mati..huhu
depend on loan masing2 ye..

zulhusna berkata...

zarina : hg rasa, kalau kita dok postpone ja, depa bagi buat lagi dak pasni??? hehehe

zulhusna berkata...

e'in : owh...ok2

zulhusna berkata...

hani : humang ai....banyak tue...kira 2 rat jugak sebulan....scary, takot tak mampu...bapa taon tu???

AvicEaNNa berkata...

Un, depa kata akan bukak lg tahun depan..leh try lg..haha