09 November 2011

Salam Aidiladha

amacam raya korban baru-baru nie? aku sambut ala kadar je...yela, nama pon raya korban...kalau famili aku wat korban maybe len sikit, tapi ni tak....menu pagi raya??? Nasi rempah + ayam masak merah....raya taon nie, Haiqal demam okeh...tak penah-penah dia demam, tetiba demam, kesian aku tengok...sebelum ni kita pegang, berdiri je dia...kali nie pegang, terkelepek ja...hahaha...cian anak mama...dari malam balik kampung lagi aku perasaan Haiqal nie dah lain..dalam qeta, slalue dia temuak sikit ja...ni kuaq susu macam ngan ayaq paip...tak pasal-pasal ja aku ngan Haiqal kena tukaq baju len, naseb baik la R&R Sungai Perak tak jaoh mana dah....hai la Haiqal

Raya taon nie aku tak balik Sg Petani pon...ni sebab Haiqal demam, pas semayang raya terus shoot pie Klinik Pakar Kanak-kanak kat Kulim...then balik umah, pie raya umah Lang ja....tak dan nak balik Sg Petani...tapi insyaAllah, ari Jumaat nie aku kena pie sana, anak buah laki aku akad nikah...kira fair & square lah kan...bleh cenggitu....hehehehehe

ok xde benda nak berletiaq....gambaq si Haiqal pon tak dak nak upload...tunggu la ye, kalau ada nanti aku letak

peace no war




tetiba ada pulak gambar haiqal demam..
terus hapdate


T_____T



Tiada ulasan :