25 November 2011

iklan pamper huggies

tetiba nak hapdate pasal pampers...mentang-mentang la ada anak...  ;)

aku bukan nak cita pasal anak aku pakai pampers ni ka dak, bukan jugak nak cita kebaikan or keburukan pampers huggies nie.....tapi Haiqal penah gak aku bagi pakai masa saiz S dulu...tak berapa nak hokei ngan dia, jadi merah-merah...so la ni aku setia ngan drypers + petpet je... T_____T

berbalik kepada tajuk entry di tengah ari Jumaat nie

korang penah tengok dak iklan huggies yang baru????
alaaaaaaaaaaaaaaa, ada yang si Tinie kot nama dia, dok menari-nari depan anak dia sambil buat cak-cak tue....
korang perasan kan lagu dia tue cam rentak lagu justin bieber kaaaaaaaaaannnnnnnnnn....
apa pendapat korang???
aku mula-mula dengaq, biasa-biasa ja
pastu bila dah banyak kali dengaq, ngan tengok cara Tini tue menari ala cak-cak ngan anak dia, terus jadi 'eeeeeeeeeeeeee, tadak lagu lain ka depa nak tiru'
menyampah aku
boleh cenggitu???
hehehehe
aku kan ceeeeeeeepppppppppppaaaaaaaaaaattttttt ja tak puas ati ngan orang...
padahal tadak benda pon
kaaaaaaaaaannnnnnnnnn



tu ja



Tiada ulasan :