16 November 2011

mencari almari dapur

ye, aku perlu almari dapoq yang lebih besaq....kat umah tu dah memang ada kabinet lekap, tapi tak cukup hokei...barang dapoq aku kan stok berlori-lori, mana nak simpan tupperware, mana nak letak cawan, mana nak boh gula, garam, kicap....ni tempat gantung-gantung senduk + pisau haku plak wat hal....asal lekat ja, jatuh....asal lekat ja, jatuh....abeh lintang pukang dapoq....dan YES, aku sangat memerlukan almari dapoq baru...huhuhuhu
ekceli, aku dah beli satu....rak kasut....sekali tengok, orang tak prasan pon tu rak kasut....aku hentam ja wat kabinet boh barang kering....muahahahaha...gilew bijak aku kan....kah3.....tapi kali nie, sejak botol susu anak makin bertambah, tin susu nestum bagai tatau dah nak letak mana, aku kena cari jugak idea baru....nak bagi nampak kemas, xdak la lipas mai menyelit lagi...hurmmmmmm

dan sangat-sangat berterima kasih kat kedai perabot apa ntah kat presint 15...anda merealisasikan impian aku....petang ni almari baru sampai....hoyeeeeeeeeeeeeee
*aku taktau macam mana ghoper die, men oder ja...hebat kan???*

Tiada ulasan :