15 November 2011

big day

huiiiiii, banyaknya hutang aku kat blog nie.....xdan nak napas nak hapdate satu pon.....ada celita, tapi talak ada masa loooo....balik umah, kompom aku tak dan pegang lappy punya....dulu lappy satu, berebut laki bini...ni lappy dua, haku lak bizi bebenor.....hadoiii la...xpa2, ni ada lagi cerita...panas lagi, baru edit gambaq...muahahahaha


11.11.11
tarikh yang cun melecun...so tak heran la tarikh ni dipilih oleh orang ramai untuk memperingati majlis or something yang akan ingat sampai bila-bila....tak kesah la tarikh declare couple ka, tarikh break up ka, tarikh 1st date dating ka...macam-macam...macam anak buah laki aku, farina, dia pilih tarikh nie sebagai tarikh akad nikah...senang nak ingat....tarikh nikah aku, 13.02.10...tak cantek tarikh dia, sebab tu laki aku tak hengat....katanya, 'ah, tak ingat aih...lani ingat 3 tarikh ja, besday abang, ayang ngan Haiqal'..... KO ADA LAKI CAM LAKI AKU??? aku ja ada.....SENTAP!!!!

apa pon, aku syukur...kami tetap bahagia walaupon ari-ari gado...walaupon ari-ari masam muka....letih aku....hahahahahaha
eh, dah la mengarut sengsorang....jom kita tengok gambaq pengantin...tapi sebelum tue, meh layan gambaq si budak bolat nie dulu  

T_____T





budak banyak akai...dok tonyoh muka kat tudung aku...bukan apa, dia dok nampak batu-batu tu, semua nak ngap masuk mulut....
ayaq liuq tok sah cakap la, belemoih ok....2-3 lai baju kena salin kat dia sorang




tengok...kan aku dah cakap...dapat ja rebut tudung, terus ngap
haiqal la



udak otak nie......omei2 mama








dah, tu je gambaq Haiqal...tak yah bebanyak, membazir....abeh kodak aku.....hehehehehe























jom layan gambaq pengantin 111111
























tahniah Farina

Selamat Pengantin Baru

semoga menjadi isteri yang taat dan patuh kepada perintah suami

*jangan jadik macam Mak Su, melawan je kejanya* 
T____T


tengok anak aku, tu nak lena la tu.....baju pon dah tukaq, baju hat sebelum tu basah, penuh ayaq liuq dia



babai


Tiada ulasan :